Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför i helvete blir det ingen stockholmbris?????

• Varför i helvete blir det ingen stockholmbris?????

Publicerad av anonym-anvandare på 7 maj, 2004 vid 14:55

Grundvind ostlig 8-12 ut på havet, svinkallt i vattnet och stekvarmt på land…varför blir det ingen briiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis???????? Jag börjar bli jävligt less….
    frown.gif

anonym-anvandare svarade 20 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • fiskmas

Medlem
    7 maj, 2004 vid 15:02

För mycket cement i den kommunen. MUUuäääääää

• fjant

Medlem
    7 maj, 2004 vid 20:16

Jag hoppas att du inte tror att bris innebär att rådande vindriktning bara ökar 5m/s när brisen sätter igång.
    Blåser det 8-12 lär det inte bli nån bris!
    Vänta till de lugna, nästan vindstilla och varma förmiddagarna, då finns chansen för bris!!!

/Fjant

• anonym-anvandare

Medlem
    7 maj, 2004 vid 21:11

Hmmmm…jag ska köra om dig utan att hålla i bommen när vi syns på vattnet! Passa dig noga!
    wink.gifSur-Mats

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför i helvete blir det ingen stockholmbris?????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.