Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför kan jag inte ladda upp bilder på köp&sälj

• enlight

Medlem
    10 september, 2006 vid 13:10

För stora?

• donpedro

Medlem
    10 september, 2006 vid 15:16

Nä jag har förminskat dom så dom e jätte små, måste va nåt annat fel. Kan inte vara något problem med siten just nu eller?

• donpedro

Medlem
    10 september, 2006 vid 15:18

Det står:
    Unable to move file [/tmp/phpBMddPx] [/home/html/se.surfzone/public_html/ppc_data/12/1648exocet_15.JPG]
    när jag försöker ladda upp bilderna.

• kinetic

Medlem
    10 september, 2006 vid 15:21

Kan du ladda upp bilder på andra ställen, dvs har du bara problem med att ladda upp på surfzone.se?

• donpedro

Medlem
    10 september, 2006 vid 15:23

Jag har ju laddat upp bilder här förut så jag förstår inte varför det inte går nu. Funkar ju bra att bifoga filer och bilder i mail.

• ola_p

Medlem
    10 september, 2006 vid 15:28

Det är nått vajsing med köpåsälj, jag försökte flytta en annons som hamnat fel och fick ungefär samma meddelande. skulle kunna gissa att det är slut på utrymme för bilder eller nått.

• Knatte

Gäst
    10 september, 2006 vid 17:25
    Ola_P wrote:
    Det är nått vajsing med köpåsälj, jag försökte flytta en annons som hamnat fel och fick ungefär samma meddelande. skulle kunna gissa att det är slut på utrymme för bilder eller nått.

Visst är det något vajsing på köp/sälj :smirk:
    Ingen köper ju grejerna som man försöker sälja b015.gif Det verkar ju helt dött på allt, som inte är nybörjaraktigt….

• ola_p

Medlem
    10 september, 2006 vid 18:42

Jotack, jag har märkt det… Ingen som vill ha en wave 66a? 😉

• danneman

Medlem
    10 september, 2006 vid 19:54

försökte lägga uppp en bild i galleriet men samma fel där ..

• steffo

Medlem
    10 september, 2006 vid 19:57

Det var ont om plats på disken, men nu är det rensat.

• dr-masse

Medlem
    11 september, 2006 vid 06:24

Det gick trögt med prylsäljeriet ett tag, måste jag säga! Men sen kom höstvindarna och nu har jag sålt fyra segel på fem dagar… 🙂

köp å sälj har trots det förbättringspotential, eller?

• adde

Medlem
    11 september, 2006 vid 08:42

Hmm, trotts flera dagar med massor med vind så har ingen köpt mitt Naish Force 4.2 2006, testvinnare i Boards och i absolut nyskick (6ggr på vattnet och jag är äckligt pedantiskt). Inte ens när jag säkte till två-å-fem!

• basse

Medlem
    11 september, 2006 vid 08:59

Det är faktiskt sjuukt dåligt! Vi som är i säljartagen måste helt enkelt ha lågtryck !!

• Knatte

Gäst
    11 september, 2006 vid 20:18
    dr Masse wrote:
    Det gick trögt med prylsäljeriet ett tag, måste jag säga! Men sen kom höstvindarna och nu har jag sålt fyra segel på fem dagar… 🙂

köp å sälj har trots det förbättringspotential, eller?

Ketchupeffekten a035.gif Två brädor sålda på en dag! Sedan köpte jag Ygges gamla F2 Ride också. Jag kan behövas lite kvälls/lagningspyssel att syssla med på kvällarna :laugh:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför kan jag inte ladda upp bilder på köp&sälj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.