Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Varför skall jag inte köpa en mercedes vito 110D?

• don_cavalli

Medlem
    10 september, 2004 vid 06:05

Känns som att det är onödigt att betala extra för en multivan när jag ändå skall slita ur all inredning och bygga egen wink.gif
    Det blir en transporter (t4) med husbilsinredning typ..

• mag

Medlem
    10 september, 2004 vid 06:32

Bra val med VW. Kanske lite förutsägbart men aldrig fel. Det finns många inspirationskällor att kolla på nu när det är höststormar och alla är på stranden. En rostskyddsbehandling är heller aldrig fel. Innan du fyller bussen med innehåll.
    /Magnus

• patrikol

Medlem
    10 september, 2004 vid 09:48

Helt onödigt så klart jag hoppar den biten och behåller den original funkar utmärkt som hus bil redan som den är ok du får ha en lös platta man annars är där ju redan bord soffa säng och mugghållare som original.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Varför skall jag inte köpa en mercedes vito 110D?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.