Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › varför tar det tre år att ladda steffo?
-
varför tar det tre år att ladda steffo?
Publicerad av matthias på 29 september, 2005 vid 09:59På min bärbara tar det ca 3 år att ladda en steffosida. Alla andra sidor funkar klokkos. Wått iss de pråblemm?
bjarne svarade 19 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Jag har svaret, det kommer om 3 år när du får fram sidan igen…
Var god dröj.
/adde
-
kan det bero på skärmformatet? alla andra sidor kommer på en gång men steffos sidor “ritas” upp linje för linje..
-
Jag har exakt samma problem med min nya bärbara, och ingen verkar veta varför det är så. Skitirriterande! Och alla andra forum och webbsidor funkar prima.
Kom igen nu alla hackare på steffo och hjälp oss stackare som knappt kan använda forumet!
-
Slö dator tillsammans med en-pixelbakgrund som tar tid o rendera.
Fixas genom att göra bakgrundsbilden typ 800px bred istället. -
Skulle tro att det beror på näset tråden faktiskt
Eller har du samma problem över hela siten?Har sett fenomenet i just kitesurf forumet men dom andra delarna av siten går rasande snabbt.
Prova att exmeplelvis ladda offtopic forumet istället
http://www.surfzone.se/forum/postlist.php?Cat=0&Board=kiteoff -
För mig spelar det ingen roll vilken upplösning jag har. Funkar bra ändå. Tror mer på att du har slö uppkoppling eller kass webbläsare.
-
jag sitter på 100-lina på jobb och alla sidor på steffo tar ca 30sekunder att ladda, har dessutom helt ny dator och använder explorer precis som hemma på den gamla datorn med 0,5-lina men den tar bara ca 2-3 sekunder..
Logga in för att svara.