Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Variotoppen tar död på mig!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    14 maj, 2003 vid 19:07

Man tackar så mycket för tipsen, du verkar ha bra koll. Något som är bra är att du också kör på maui project 8’2, såg det på din hemsida. Nu jäklar ska det riggas, går det åt helskotta så får jag väl skicka ett mail.

Provade mitt ena impact idag för första gången, dock innan jag läst dina tips, och jag drog dom som mina Neilpryde -duktigt med fladder alltså, men det förstår jag nu att man alltså inte ska göra.

Men tack för tipsen!

Ha det bra, Aloha/Oscar

• anonym-anvandare

Medlem
    14 maj, 2003 vid 19:08

köp en 400 mast el rigga tills du är nöjd.
    Ett problem är bara en lösning som du inte kommit på än.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Variotoppen tar död på mig!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.