Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Världsklass i Läjet igår!!!

• Världsklass i Läjet igår!!!

Publicerad av above_the_law på 18 september, 2010 vid 12:49

Ja, fyyyyy fn vad bra det var igår!!!:-)
    Klockren side shore som i o f s pendlade lite till side on, men vilka goa sväll! Facen gjordet det ju dessutom möjligt att släppa allt tryck i kiten och vågrida åt vilket håll som helst. Heeeeelt sjukt bra helt enkelt!

Var är bilderna???!!!!
    Jag körde ju trots allt med sprucket ögonbryn i flera timmar för fotografernas skull;-)! Och för min egen så klart, he he!

Och ja, jäkligt tricky att hålla koll på alla dimensioner av surfare. Tyska surfmodet i neon är nog att föredra ändå tyvärr, ha ha!

Extra lurigt när man vågred från yttre delen av piren med brytande face som var så höga att man inte ens såg om det kom en windsurfare på väg ut när man var i vågdalen!!! Höll på att få en loopande jeppe rakt i huvudet vid ett tillfälle och han borde ju i alla fall ha sett min kite, eller;-(!!!

Självklart var det då också mycket svårt att veta exakt var de paddlande vågsurfarna (Henke m fl) låg när man var på väg in, även fast man kollat på vägen ut. Svårt att veta om de ska ta/har tagit vågen eller inte o s v.

Tror ingen skadade sig allvarligt i alla fall va?
    Skön fest på John´s Place och O &S på kvällen också! Inte så populär hemma idag bara, men det var det värt:cool2:

Peace!

above_the_law svarade 14 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • tobas

Medlem
    18 september, 2010 vid 14:52

Shiiiiiiiiit vad härligt det låter. Såg ju filmen innan men antar att det här var än bättre. Keep it up WestCoast 😉

• above_the_law

Medlem
    18 september, 2010 vid 16:20
    tobas;631770 wrote:
    Shiiiiiiiiit vad härligt det låter. Såg ju filmen innan men antar att det här var än bättre. Keep it up WestCoast 😉

You bet:-)

• tote

Medlem
    18 september, 2010 vid 23:46

Kan bara hålla med. Perfekt vind för 7an, asfina vågor och sol :). Grät när jag var tvungen att åka till jobbet. Synd att vi inte hann köra ihop! Fan va vågis är kul!

• mjersen

Medlem
    19 september, 2010 vid 18:47

riiktigt fint va det!! först lite paddelsurf i hagel o pungvind! sen perfa i 7an o solsken på eftermiddagen! får bli fler roadtrips till lejet,!

• above_the_law

Medlem
    20 september, 2010 vid 07:32
    mjersen;631976 wrote:
    riiktigt fint va det!! först lite paddelsurf i hagel o pungvind! sen perfa i 7an o solsken på eftermiddagen! får bli fler roadtrips till lejet,!

Va var det finfrämmande på böljan den dan å:-)?!!
    Såg inte det. Gick du i från kohagen kanske?
    Ahh, kan det varit du som körde en blå LF Hifi? Konstaterade bara att det inte var Danne och tänkte att det kanske var Nicolai, men men… Sedan var man ju bara koncentrerad på åkningen och blodet som gjorde att jag hade svårt att se på vänsterögat, he he.

Gott att se HL så nära Norrland!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Världsklass i Läjet igår!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.