-
Världsklass i Läjet igår!!!
Ja, fyyyyy fn vad bra det var igår!!!:-)
Klockren side shore som i o f s pendlade lite till side on, men vilka goa sväll! Facen gjordet det ju dessutom möjligt att släppa allt tryck i kiten och vågrida åt vilket håll som helst. Heeeeelt sjukt bra helt enkelt!Var är bilderna???!!!!
Jag körde ju trots allt med sprucket ögonbryn i flera timmar för fotografernas skull;-)! Och för min egen så klart, he he!Och ja, jäkligt tricky att hålla koll på alla dimensioner av surfare. Tyska surfmodet i neon är nog att föredra ändå tyvärr, ha ha!
Extra lurigt när man vågred från yttre delen av piren med brytande face som var så höga att man inte ens såg om det kom en windsurfare på väg ut när man var i vågdalen!!! Höll på att få en loopande jeppe rakt i huvudet vid ett tillfälle och han borde ju i alla fall ha sett min kite, eller;-(!!!
Självklart var det då också mycket svårt att veta exakt var de paddlande vågsurfarna (Henke m fl) låg när man var på väg in, även fast man kollat på vägen ut. Svårt att veta om de ska ta/har tagit vågen eller inte o s v.
Tror ingen skadade sig allvarligt i alla fall va?
Skön fest på John´s Place och O &S på kvällen också! Inte så populär hemma idag bara, men det var det värt:cool2:Peace!
Logga in för att svara.