Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Världsmästarkiter i nyskick men till vrakpriser!

• Världsmästarkiter i nyskick men till vrakpriser!

Publicerad av above_the_law på 11 mars, 2011 vid 00:12

Kom igen nu!
    Måste väl finnas en hel del där ute nu som vill kunna (börja) köra urkrokat och/eller sätta en och annan r2b, handle-pass trick etc utan att kiten drar sönder axlarna eller backar i vindfönstret?!!

Här är kiten som gör det hela mycket enklare med lagom slack i linorna när du poppat och total kontroll över var kiten är i luften utan att du behöver titta efter den.
    Den höjdar som en SLE tack vare den smala LE, men är stabil och lättsvängd med Hadlow Set-up (V-/minibridle) och lätt att vattenstarta så länge du inte är under-riggad. Tips! Om under-riggad så kör du tillbaka kiten ner och genom powerzone när den ligger med LE neråt, vilket gör att den vänder sig till sido-/ryggläge, eller så drar du i båda styrlinorna och backar upp kiten en bit och sedan är det bara att styra upp den som vanligt (OBS! Med 5:e linan är det en barnlek).

Den har en One-pump som aldrig läcker (bara på Flexifoil), dumpventil även i vingtipp (lätt att rulla ihop i ALLA lägen), rescue handles, samt absolut hösta kvalité på alla material. Flexifoil har varit med längst och släpper inte en ny modell innan allt är 100-procentigt vad gäller ballans, kvalité och säkerhet etc.

Varför nöja dig med sämre när priset är det samma, eller t o m lägre?

Köp den nu här:
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=31313

OBS! Du får gärna testa den innan köp så klart om jag är med.

snygging svarade 13 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    11 mars, 2011 vid 11:22

detta är marknadsföring på en helt ny nivå. I love it.

EDIT:
    Jag glömde lägga till smileys nicco! 🙂 du ska inte vara ledsen!

• above_the_law

Medlem
    11 mars, 2011 vid 11:38
    JagkallasPiotrellerPete;649188 wrote:
    detta är marknadsföring på en helt ny nivå. I love it.

Sorry!
    MEN, det sköna är att jag står för vart enda ord.

Ang det låga priset och OT-inlägg på konfen:
    Nöden har fn ingen lag.
    Nu är bilen trasig IGEN och jag måste få in stålar.
    Jag står dessutom fortfarande till arb.marknadens förfogande också så….

/Nicco Schiller

• snygging

Medlem
    12 mars, 2011 vid 18:29

Jag kan bara instämma med ditt inlägg Nicco! HP är grym oavsett om man bara vill starta lära sig kroka ur!
    Det ÄR skillnad varför göra det svårare för sig med en massa kompromiss kajtar!
    Nästa vecka får jag tumhandskar så då får vi sticka ut!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Världsmästarkiter i nyskick men till vrakpriser!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.