Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Världspremiär “Wet and Salty”

• s66

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 10:57

Vet faktiskt inte om jag kan hålla me…egentligen e jag allergisk mot för korta klipp och för hetsigt, men jag fick som de va ngn som sa “mersmak”. Helt enkelt…för min del uppfyllde trailern syftet…d.v.s att man vill ha filmen o suga på i kalla vintertider/ Andreas

• borje

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 10:58

När släpps den?

• s66

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 11:07

Den kommer släppas nu i början av November, hör av dig då om du vill ha en. Du kan kolla på trailern på http://www.wetandsalty.com

• surfjohan

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 14:34

Kan du inte slänga upp den hos gurra? smirk.gif

• dude

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 18:11

Hej Andy!

tur för dig att killens hemsida är på tyska. jag tar och beställer ett ex av dig tror jag i stället…men filmen är väl inte på tyska – är den???

Ha det!

Niklas

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 19:21

En sån film måste väl alla ha.
    Pelle Olandersson

• s66

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 14:46

Klart farbror Pelle att alla måste ha ett en bra surfrulle inför vinterns kalla kvällar framför brasan=)
    Vet som sagt inte hur mkt jag kommer att vara med…kanske bara ett par moves/ Andy

• diil

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 15:22

Jag mailade dig Andy men fick inget svar, så om det kajkade ur: Boka en film åt mig! Maila på daniel_siberg@hotmail.com bitte. /D

• s66

Medlem
    20 oktober, 2005 vid 06:16

Tja boys, det är bättre ni hör av er i början av November när filmen har kommit. Jag kommer att skriva här så ni kan vara lugna=) Andy

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Världspremiär “Wet and Salty”

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.