Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Världspremiär “Wet and Salty”
-
Vet faktiskt inte om jag kan hålla me…egentligen e jag allergisk mot för korta klipp och för hetsigt, men jag fick som de va ngn som sa “mersmak”. Helt enkelt…för min del uppfyllde trailern syftet…d.v.s att man vill ha filmen o suga på i kalla vintertider/ Andreas
-
Den kommer släppas nu i början av November, hör av dig då om du vill ha en. Du kan kolla på trailern på http://www.wetandsalty.com
-
Hej Andy!
tur för dig att killens hemsida är på tyska. jag tar och beställer ett ex av dig tror jag i stället…men filmen är väl inte på tyska – är den???
Ha det!
Niklas
-
Klart farbror Pelle att alla måste ha ett en bra surfrulle inför vinterns kalla kvällar framför brasan=)
Vet som sagt inte hur mkt jag kommer att vara med…kanske bara ett par moves/ Andy -
Jag mailade dig Andy men fick inget svar, så om det kajkade ur: Boka en film åt mig! Maila på daniel_siberg@hotmail.com bitte. /D
-
Tja boys, det är bättre ni hör av er i början av November när filmen har kommit. Jag kommer att skriva här så ni kan vara lugna=) Andy
Logga in för att svara.