Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Varmt, blåsigt och vågigt ställe i nov-dec???
-
Varmt, blåsigt och vågigt ställe i nov-dec???
danneman svarade 12 år, 2 månader sedan 26 Medlemmar · 37 Svar
-
Mauritius är som bäst under hösten så om ni skramlat ihop tillräckligt med pengar så är Le Morne ett bra alternativ.
/Fredrik
-
Kom just hem, eller iaf till “hem” till Qatar efter 4 dagar på Sri Lanka. Ön verkar absolut ha potential för bra surf. Bodde i Mt Lavinia starx söder om Colombo. Ligger ett rev 100-150 ut längs hela stranden där de bröt fint varje dag. Tydligen skyddade de här revet kusten från de värsta under tsunamin berättade den lokale barägaren där ja pimpla pilsner. Han hade tur sa han, fick “bara” in ca 10 fot vatten. Hittade den här skylten men
inget av de som utlovas på den:( -
Man blir ju nyfiken på va Beer Garden är för någo.
Combon Beer Garden o Wedding måste ju rocka… -
Jag försökte läsa allt på tråden men lillan vaknade mitt i allt: vad är JERI? Det lät ju mysigt med lagom stora vågor och alltid vind. Dit kunde jag tänka mig att åka.
Siktar på någonting mellan jan-mars, men WA för lång resa. Efter genomläsning av tråden lutar jag åt Fuerte. Vad gör man med ungarna där och då, är det tillräckligt varmt att säljas in som solsemester till övriga familjemedlemmar?
-
Jericoacoara, norra Brasilien, ska vara riktigt schysst enligt de som har varit där.
-
Aha, skall kollas upp! Gick f.ö. in på Fritidsresors kontor i Gbg idag. Där satt Lisa och hade bra koll på Kap Verde och Josh Angulos uthyrningsställe på ön SAL (?) som ligger där. Hon rekommenderade det.
-
Vi var med familjen 2 i dec. Kap verde boa vista ön.. Rekomenderas. Starkt lätt värt de 2timmarna exxtra från canaria öarna .. Thshirt och shorts dygnet runt..
Logga in för att svara.