-
Varning för Gunsails!
Hepp!
Satt vecka 33 och fyllde i en order till Gunsails om en bräda, boardbag och segelbag. Glad i hågen kunda jag nu börja drömma om sköna gippar och böljan den blå.
Efter en dag kom beskedet att ”payment on delivery” inte var möjligt pga annat fraktföretag. Okey, nemas problems tänkte jag och fyllde i deras order direkt på nätet med kreditkortsbetalning.
Allt verkade stämma, men fick ett besked om att boardbagen och segelbagen skulle dröja. Inga problem, bara ni skickar brädan först replikerade jag. Ska ske kapten! sade tanten på Gunsails och förväntningarna började trissas upp ännu mer.
Efter att ha satt mitt tålamod på sin spets har jag nu gått och bitit hål i läppen i väntan på paketet. Tänkte igår att jag kunde fråga vad paketet hade för kollinummer så jag kunde se vart det befann sig.
Fick då till svars att brädan kommer att skickas tillsammans med bagarna från dom den 18september!!
Dom har nu fått ett oglatt brev från mig med frågan hur de ska lösa/kompensera det här.
Bara så att ni vet att ni kanske inte alltid kan förvänta er saker enkelt av dom.
Ha en trevlig dag!!
/Kalle
Logga in för att svara.