-
Varning för skitmultiverktyg från GeKåshelvetet.
Det här skitverktyget skar igenom senan på mitt pekfinger
när det fälldes ihop.
Det saknar vettig spärr
Undvik det.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Varning för skitmultiverktyg från GeKåshelvetet.
Det här skitverktyget skar igenom senan på mitt pekfinger
när det fälldes ihop.
Det saknar vettig spärr
Undvik det.
ja, då är den väl vass i alla fall?
hur bar du dig åt för att få den att fällas ihop? försökte du spetsa något? kan vara bra att lära sig av andras misstag.
hoppas det gick bra med handen iaf, känns ju inte som att du är den som har mest tur med sånnahär grejor.
Har också skadat mig på dåliga verktyg. Det finns otroligt mycket skräp verktyg i handeln! Köp aldrig en fällkniv eller ett multiverktyg utan automatisk spärr av blad och verktyg! Har du ett verktyg utan spärr, så släng skiten direkt! Annars kommer olyckan vara framme när man minst anar det.
Frid.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Varning för skitmultiverktyg från GeKåshelvetet.
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.