Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Varning-Ornitologer samt känsliga varnas.
-
Varning-Ornitologer samt känsliga varnas.
Publicerad av henkish på 30 september, 2006 vid 17:18Varje lördagskväll så brukar izo smaka både på det ena och andra, då kan det gå lite illa ibland för fåglar och flygfän.
wibban svarade 18 år, 5 månader sedan 19 Medlemmar · 44 Svar -
44 Svar
-
Oj, nu gjorde du fel. Det är lätt hänt att ibland råka posta i fel forum.
Detta är adressen till forumet du skulle skriva i igentligen va ? http://www.jycke.se -
NN4AN_Mike wrote:Oj, nu gjorde du fel. Det är lätt hänt att ibland råka posta i fel forum.
Detta är adressen till forumet du skulle skriva i igentligen va ? http://www.jycke.seVi har en grej för oss oppe i halmstad just med ornitologer,de trivs inte riktigt med oss med fallskärm – man tar minsta desperata chans att kasta lite småsten där av inlägget…och försök se bilderna ur en fanatisk (obs ej fantastisk) ornitologs ögon…
-
ornitologer är de det fina ordet för fågelbög med kikare ? för här nere kallar vi dem Hillarp
-
larzonov wrote:
asgarv-var fan köper jag dom-ska köpa vingar för pengarna-sen ska izo flyga ut över ängarna-när han har ätit tusen svanar, ska han äta 1000 till-för att göra det han måste, e att göra vad han vill.
=0)
-
Riddarsporre wrote:larzonov wrote:
asgarv-var fan köper jag dom-ska köpa vingar för pengarna-sen ska izo flyga ut över ängarna-när han har ätit tusen svanar, ska han äta 1000 till-för att göra det han måste, e att göra vad han vill.
=0)
På internet såklart, där finns allt 😀 -
Jag saknar ord ….. sjukt sjukt sjukt sjukt fan psyko.nu eller datemeandmydog.nu är nog mer passande än steffo
-
Riddarsporre kom igen skaffa någon blogg eller lunarstorm så du kan lägga upp bildrna på izo där.. för jag börjar bli tröttare på den hunden än vad jag är på min grannes konstant skällande hund..:wink:
-
let it flow Henkish…more dog-picture for the people..
Henkish kan du fixa en bild då izo har en hjälm, midjesele, och solglasögon på sig !?!?
hur går de med din nya surfbil? köpt den än lr ?
-
edorf wrote:Riddarsporre kom igen skaffa någon blogg eller lunarstorm så du kan lägga upp bildrna på izo där.. för jag börjar bli tröttare på den hunden än vad jag är på min grannes konstant skällande hund..:wink:
Skönt att få folk att regaéra lite- det händer ju knappast nåt på forumet-dessutom underbart att vi grabbar med ett riktigt liv sitter här en lördagkväll och stör oss, titta över till halmstad istället så bjuder jag och izo på en öl.
Välkomna!
-
jonaish wrote:let it flow Henkish…more dog-picture for the people..
Henkish kan du fixa en bild då izo har en hjälm, midjesele, och solglasögon på sig !?!?
hur går de med din nya surfbil? köpt den än lr ?
Gött med people som fattar värdet av detta med en hund som izo-kanske har att göra med att jag inte lekte med dockor när jag var liten….moooore pictures coming up-Promize.
Beträffande kite bilen eller HENKISH TRUCK-så är den köpt, den står för tillfället uppe i Mariestad, köpte den där i veckan, den 18 oktober är det beställt besiktningstid, helt underbara grabbar som pysslar med den nu för att få den i besiktigat skick.
Tankarna går att hålla den så skitig och orginal som går. Lovar en rejäl provtur i det fall intresse finns!
bifogar en provkörningsbild!
Izo sitter inne i den, tyvärr syns han inte…but coming up later-be sure!Mvh Henkish
-
haha fett,,
En provtur i den där skulle inte vart fel du 😉
-
jonaish wrote:haha fett,,
En provtur i den där skulle inte vart fel du 😉
Bokat chefen!
Mvh Henkish
Logga in för att svara.