Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Varning-Ornitologer samt känsliga varnas.
-
Varning-Ornitologer samt känsliga varnas.
wibban svarade 18 år, 5 månader sedan 19 Medlemmar · 44 Svar
-
Riddarsporre wrote:Kan Passa på att hylla Johannes(För att göra en lång historia kort-Jag var ute och knallade en sväng med izo en kväll-helt plötsligt dyker i fjärran opp en väldigt cool surfbuss med färgen gul- det var ingen bangbus där skotten-Sedan åker den upp och stannar-ut sticker en blond förmåga ut sitt glada ansikte och frågar efter en adress, vi börjar snacka- då visade sig att han kommit till Halmstad för att plugga, dessutom var han kaitare- efter en stund snackande så visar det sig att han inte hade nånstans att bo-sicken tur att jag hade en stuga som han kunde hyra. det var den korta versionen, så numera hyr killen hos mig- Kan dessutom utnämna killen till årets hyresgäst då när jag och tjejen och IZO kom hem idag så har killen krattat hela tomten från löv och en och annan spik efter takpannebytet.
Kan bara skriva ett stort Tack!
Vote Johannes for president
Mvh Henkish!
Byter man ut ett A i det 18de ordet till en annan bokstav blir historien allt mycket mer annorlunda…
Förlåt kunde inte låta bli…
-
SimonEBurgess wrote:Här är min gosegris
Asg-där ligger till och med izo i lä…
Fy fasen va rälig!
/H
-
SimonEBurgess wrote:Awwww! Izo är kanske världens gulligaste hund.
Åtminstone har han lyckats med att var den mest omtalade och lästa länk denna helg!
Vote izo for president!
Kom ihåg att det bara är döda fiskar som flyter med strömmen.
Kanske en o annan kaitare med..
=0)
over and out
/Henkish
-
Mmmm doda fiskar och fula hundar skit samma detta ar ett kite forum kan ingen flytta detta till OT nu!
-
Kan någon förklara lite närmare vad som hänt…?
Läste på en löpsedel i helgen om någon som hade fått kramp. Finns det ett samband? -
Henkish wrote:edorf wrote:Riddarsporre kom igen skaffa någon blogg eller lunarstorm så du kan lägga upp bildrna på izo där.. för jag börjar bli tröttare på den hunden än vad jag är på min grannes konstant skällande hund..:wink:
Skönt att få folk att regaéra lite- det händer ju knappast nåt på forumet-dessutom underbart att vi grabbar med ett riktigt liv sitter här en lördagkväll och stör oss, titta över till halmstad istället så bjuder jag och izo på en öl.
Välkomna!
får väl ta och besöka er två:laugh: , men inte dricker izo öl ?
-
jonaish wrote:yee nu är du en Henkish 😀
Ja-tack för tipset chefen!
Känns riktigt bra.
Med Goa Hälsningar
Henkish!!
-
edorf wrote:Henkish wrote:edorf wrote:Riddarsporre kom igen skaffa någon blogg eller lunarstorm så du kan lägga upp bildrna på izo där.. för jag börjar bli tröttare på den hunden än vad jag är på min grannes konstant skällande hund..:wink:
Skönt att få folk att regaéra lite- det händer ju knappast nåt på forumet-dessutom underbart att vi grabbar med ett riktigt liv sitter här en lördagkväll och stör oss, titta över till halmstad istället så bjuder jag och izo på en öl.
Välkomna!
får väl ta och besöka er två:laugh: , men inte dricker izo öl ?
Vi vet ju inte förrens izo har provat.. =0)
Ha det bäst so long kompis!
Mvh Henkish
-
jag undrar just om jonaish har skrivit något alldeles urdumt i denna tråden, men lika obemärkt går det förbi mig då han ICKE får synas på min steffo sida,,, I LOVE STEFFO BLOCK
-
Du är bara sur för det här 😀 hahahaa….så jävla NÄGD 😀
jacko wrote:Detta E Fan Viktigtjonaish wrote:Fel Postat……..posta de i ”support & förslag” lr fan något annat än här kanske 😀
Niklas82 wrote:hela du är felpostad.. du ska endast posta i offtopicjonaish wrote:Jag svarar medhahahaaaaa aa kanske det…
Men DU ska ju va under ”Kvarglömt” 😀
Egan wrote:hahaha…hahaha…jonaish…hahaha..hahhha..aaaa….du e sa…hahaha…ojojoj…bajs..haha..ojmrmille wrote:Den var fatiskt rätt sköjj -
larzonov wrote:
Trodde han körde den med Jåstick först. Det hade varit NICE.
Men fattar ju nu att han är Doggitolog och bara ska fota lite…
/M
Logga in för att svara.