• Varsågod!

Publicerad av hakuna på 23 maj, 2010 vid 15:01

Dagens fin-väder bjuder jag på! Sista dagen innan en långjobbresa till Singapore kan man inte överge familjen, när det är Lilla Gbg-varvet och fotbollsträning. Trots 12 m/s och soligt!

Så, enjoy!

//Inte alls bitter…

hakuna svarade 14 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • x186

Medlem
    23 maj, 2010 vid 17:39

hmm du e inte ensam … hade fixat barnvakt för att jag skulle ut å få köra mina nya grejor det sket sig totalt min dotter spydde ner allt som fanns å det bara rann ur henne där bak med not fun bara till att vara hemma ….. men det kommer väl mer grymma dagar……

• hakuna

Medlem
    23 maj, 2010 vid 18:52

Ja, ni kan se fram mot två veckor bra surf nu. 5 juni, då lägger det sig, för då är jag hemma igen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.