Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Värsta på hoppett hittills på Steffo!
-
Värsta på hoppett hittills på Steffo!
Publicerad av patrikol på 16 maj, 2004 vid 21:21Av 213.13.211.174 någon som kallar sig Jens en riktig liten omogen fjant som hoppar på inte mig utan min familj!
Började göra en massa inlägg om vad han och kompisarna skulle göra med en flaska och min fru!
Så där går gränsen för vad man får syssla med här! Någon som vet vem det kan vara så mottages tips tacksamt så att vi kan få bort honom härifrån för all evighet! Glöm inte Ip adressen 213.13.211.174 Det kommer i allafall inte jag göra!weeboy svarade 20 år, 10 månader sedan 16 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
-
Tack förmodligen någon som är på semester i Portugal Lissabon.
-
jag lovar att sparka på alla jens jag träffar! nån borde väl va den rätta…
skämt åsido, att det finns folk som orkar.. stackarn kan inte ha några vänner eller intressen att lägga sin tid på.
-
Man undrar vad du har gjort för att bli påhoppad på det sättet patrik.. Vilket svin. Mendet är vål nån fjortis som inte är torr bakom örona som tror att han är rolig.. Svin säger jag bara.
-
yes sir! Här hoppar vi över varandra. Familjen lämnas utanför. Punk slut
-
Den där djäveln har skrivit en massa skitinlägg på vindsurfingkonfen också.
Kan inte någon hitta honom och nita honom kanske? -
Han kanske har något att sälja som så många andra här?
Publicitet…Skämt åsido…illa gjort Jensa!!
-
Han har inte dykt upp på Kitenation men jag har bannar IP-adressen där åxå i ren sympati.
-
Det han har gjort är per definition brottsligt! Bra att du bannar honom! Mvh Bengt
-
Tänkte bara säga att det åtminstonde inte är jag.
Fast det är klart att nu blir ni väl misstänksamma när jag säger att det inte är jag…Men att jag själv inser att ni blir misstänksamma borde väl tala för mig?
Skitsamma så har jag aldrig varit i Lissabon
(Puh varför sa jag inte det från början)
Kanske bara var en dum idé… -
Anonym
Gäst18 maj, 2004 vid 14:15Allvarligt talat, är det inte på tiden att fimpa anonyma inlägg snart?
/Fredrik
-
ja, det lär ju hjälpa….
För är man en elaking är det ju faktiskt omöjligt att regga sig… eller?
polisanmäl, tycker jag!/Rasmus
Logga in för att svara.