Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vart åka i bohuslän imorgon tisdag?
-
Vart åka i bohuslän imorgon tisdag?
Publicerad av puttman på 9 juni, 2008 vid 13:39Tjenare! Vart åker folket runt lysekil uddevalla och ljungskile imorgon?
Mvh Patrik
svartepeter svarade 16 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Är du nära uddevalla . så är lindesnäs platsen som är närmast . stenungsund kan gå också
-
Så lindenäs blir bra imorgon? Bor ju i trollhättan så är ju nära! Någon mer som ska dit? Är ledig hela dagen förutom under sverigematchen!
-
Var parkerar ni? När åker någon annan dit? kännslite trist att dra dit själv!:P
-
Och ni kan gärna ringa mig om någon vill ha skjuts eller samåkning på 0734456855. (åker från trollhättan)
-
Lindesnäs låter bra imorgon. Ser ut att bli bra vind enligt dmi.dk
-
Jag siktar på att åka till Varberg jag oxå men alternativet är nog Lindesnäs om man inte kan styra bort jobbet i tid 🙂
-
@puttman 473622 wrote:
Var parkerar ni? När åker någon annan dit? kännslite trist att dra dit själv!:P
Kör motorvägen ifrån Trollhättan till Bratterödsmotet. Sväng Uddevalla. Kör tills du kommer till en 4 vägskorsning , sväng vänster . Jag tror det står Gustavsberg eller Lindesnäs på den skylten. Kör till vägen delar sig. Sväng höger. Kör tills nästa vänstersväng . Sväng vänster där . Kör den vägen tills du kommer till småbåtshamnen . Där står en grön container. Det finns nog folk där ifrån middagstid. Se bifogad bild men kör inte riktigt så långt utan sväng ned till hamnen
-
Ser ut att blåsa fint 🙂
Det blir Unda eller sunningen idag runt 16. Det blir jag Martin och Erik som kör där i krokarna.
Ses på vattnet!
-
Tror inte jag kommer!
känns lite stort med 6.3 som minsta segel! mvh patrik -
I torsered!
Kan anta att det är peter i backen jag köpte min första bräda av? MVh Patrik
-
Peter i backen stämmer, då vet jag vem du är. Kom gärna bort så tjötar vi surf nån gång och jag har en hel del grejer att sälja ochså om det är nått du behöver.
Logga in för att svara.