Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vart åka i oktober????

• Vart åka i oktober????

Publicerad av royn på 19 april, 2006 vid 23:34

Har kollat runt lite och det verkar som att det är Egypten som gäller i Oktober. Då är ju frågan vart i Egypten man ska åka? Själv lutar jag åt Dahab just nu pga av vindstats mm.
    Är det någon som rekommenderar något annat ställe? Ska åka med brorsan, så det är ju kul om det finns lite annat att göra än att bara vara på hotellet vindstilla dagar osv. Lite nattliv är ju alltid uppskattat också, men ingen party håla.

Tacksam för all hjälp jag kan få.

Peace

Royn

surfmeister svarade 18 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • basse

Medlem
    20 april, 2006 vid 06:30

Är det bara plattvatten du är ute efter? Vilken budget?

Irland, Maui, GC är lite mera vågbetonat kanske….

• royn

Medlem
    20 april, 2006 vid 15:35

Budget spelar mindre roll då jag fått resan som 30års present…så med andra ord..kosta vad kosta vill.
    Är inte ute efter vågor så mycket utan mest plattvatten, men visst hade det varit kul med lite vågor. Dvs inget rent vågställe…utan 80% platt och typ 20 våg.

Mvh

Royn

• surfmeister

Medlem
    4 juni, 2006 vid 18:36

Jericoacoara i Brasilien! Mycket vind, platt vatten och vågor, billigt, fantastiskt klimat, underbara människor och grymt god mat. Går inte att misslyckas!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vart åka i oktober????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.