Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart åker alla suckers idaG?

• Vart åker alla suckers idaG?

Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 8 september, 2005 vid 10:29

Spot-knott? (kippholmen)

eller vart drar alla..Sv vridande till V.. kasst!

rasmus_w svarade 19 år, 6 månader sedan 17 Medlemmar · 25 Svar
  • 25 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2005 vid 10:33

ja…vi jobbar…ser ut att mojna precis när man kan komma ut på vattnet. Ska pröva Vallda Sandö eller Åsa iaf.
    frown.gif Mes

• tigger

Medlem
    8 september, 2005 vid 10:47

Körde i tollenäs i morse, planade med 6.7 tills masten pajjade…Så om nån har en underdel till arrow move 430 tillsalu så e jag jägarns intresserad…

Ska de vrida mot väst så e ju tjuvkil givet…

//Surferdavie!

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    8 september, 2005 vid 12:32

Dåligt med respons, ingen som funderar på att surfa efter jobbet, skumt wink.gif

vart drar ni?

Spot-knott? funkar ju vsv
    Getskär? funkar på s-v va?
    Beerlanda funkar på v, kasst på s-vsv.
    Torkel?
    Askim?

slå pling på 0737 17 85 03

• hstrom

Medlem
    8 september, 2005 vid 12:56

Jag drar till tollenäs…. eventuellt getskär…. Hoppas på att vara där vid halv 5 eller nåt ….

/Jonas
    0762-359555

• Knatte

Gäst
    8 september, 2005 vid 12:57

Var precis nere i Björlanda (fågelviken) och kikade lite och det blåste skapligt i både riktning/vind. (Sydväst 8-9 m/s eller nåt..)
    Fast det var inga surfare synliga blush.gif

• charl8

Medlem
    8 september, 2005 vid 13:11

Provar nog Torkelstorp idag då, har inte varit där på mången år och närheten till mammas mat efteråt är ju inte fel… smile.gif Vet ni om det är alltför känsligt om det vrider förmycket mot väst?
    L8

• jeppo_f

Medlem
    8 september, 2005 vid 13:38

Drar till Askim så fort jag kommer från jobbet, men det tar nog några timmar till. Hoppas vara ute vid 18.30 i alla fall…

/jeppo

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2005 vid 13:53

Ganska sydligt vid Onsala space. Åker till Smarholmen efter lite snabbkäk. Man kan segla ca 100 meter innan man måste vända=skitbra om man som jag inte kan gippa…ensam på vattnet suger…
    smile.gif Mes

• halvarsson

Medlem
    8 september, 2005 vid 14:49

Brukar blåsa mer i Getskär än Tollnäs vid SV-V.
    Jag försöker på Getskär efter jobbet (18.00 frown.gif)

• mawione

Medlem
    8 september, 2005 vid 15:37

Surfade i Askim mellan 1 o 4. Hyffsat drag med 5.2. Dog av sista halvtimmen.

Magnus

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2005 vid 19:35

Smarholmen (Onsala) 17.00-20.00 7m2 med en mindre svacka. Borde kört 6.2 men har inge sån’t…
    smile.gif Mes

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2005 vid 20:10

Då har vi tom. haft bättre drag på Roxen än vad ni verkar ha haft vid havet, småknattarna var tydligen ute med 4.7, sjävl (riktig man, över hundra) var jag överriggad med 6.0.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    8 september, 2005 vid 20:18

getskär rockar fan pung!!
    första gången jag körde där idag, defenetivt inte sista, tog tyvärr inga bilder på grymme spotet.
    Men det var fett!

Körde först 5.3 med bra tryck, men vinden ville bestämt att man skulle rigga om till 4.7!

Inte nog med att man fick en elefant dag på ny bräda(gurilla 86), testat få gånger på spock diablo med kassa resultat, men idag fick man klämt av sin första Spock diablo..540 blev det desutom, rätt ofrivilligt grin.gif men den satt som ett smeck!!! laugh.gif

Känner mig som en 7 åring som precis fått ett x-box, så jivvla nöjd grin.gif

• danneman

Medlem
    8 september, 2005 vid 20:22

Getskär bjöd på 5.3 Överriggat En av dom bästa dagarna sen urminnes tider så J..la göööt
    idag släppte det satte duckjipparna igen å jipparna åt båda hållen
    Kommer ha fet tränings värk imån det känner jag redan… grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

• stinger

Medlem
    9 september, 2005 vid 06:20

Tvärskogsudde visade sig från sin bästa sida igårkväll. Jag (68kg) körde 5noll med mellan bra tryck till dundertryck hela kvällen fram till solen gick ner. Och hade bara kommunen riggat upp belysning så hade man kunnat köra åtminstone fram till midnatt.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart åker alla suckers idaG?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.