Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vart åker göteborgarna imorgon?
-
Vart åker göteborgarna imorgon?
Publicerad av hjeltman på 21 juni, 2005 vid 17:52Själv funderar jag på att försöka befinna mig i Apelviken vid 07:00
lundvall svarade 19 år, 5 månader sedan 12 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Tja mannen!
E du fortfarande hemma? Jag jobbar.. men tänkte försöka gå tidigare… funderar på tjuvkil eller lökeberg lite innanför…
/Jonas
-
Jupp. Det var meningen att jag skulle ha åkt igår, men det blir på fredag istället. Just nu är jag ganska glad, och hoppas att det blir bra surf imorgon istället
-
Ja just det, vart åker Göteborgarna idag???
tjihooo, bilen är lastad! AS mycket att göra på jobbet men i eftermiddag/kväll ska jag ut! Är det fiskebäck som gäller på väst? Finns det några hyfsade vågor å ramper nånstans i närheten? -
Snackade precis med min brorsa, han är i Björlanda och hade riggat 5.0, det blåste tydligen skitbra. Det var mer folk där som höll på att rigga (20 minuter sen).
Själv måste jag nog stanna på jobbet hela dan idag. Suger fett… Hela konceptet med deadlines kan dra åt helvete!
/jeppo
-
ja, fasta tider suger. Tur att det är just idag enda fasta tiden på veckan är… BLÄ! Får bli Mjörn, hoppas vinden räcker i afton (med lagen om allts jävlighet lär det inte fungera…).
-
Jag kör också Bappelviken, hoppas komma iväg 14 från Särö.
Här kokar havet nu och solen stråååålar! Tjaalalalalaaa!/Niclas
-
Beror lite på när jag kommer loss från jobbet, fiskebäck går snabbt att ta sig till men beerlanda är la bättre. Apelviken i morgon förmiddag?
-
Naj, det skall inte fortsätta så länge enligt både DMI och Foreca.
Förresten skall jag testa Läjet, funkar det så är det ju mycket renare vågor där. -
fightats lite med mig själv här ang Björlanda VS Apelviken. Får bli Björlanda snart, hoppas ingen ser mig när jag smyger ut från kontoret;)
Logga in för att svara.