Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart åker göteborgarna imorgon?

• hstrom

Medlem
    21 juni, 2005 vid 17:53

Tja mannen!

E du fortfarande hemma? Jag jobbar.. men tänkte försöka gå tidigare… funderar på tjuvkil eller lökeberg lite innanför…

/Jonas

• hjeltman

Medlem
    21 juni, 2005 vid 17:59

Jupp. Det var meningen att jag skulle ha åkt igår, men det blir på fredag istället. Just nu är jag ganska glad, och hoppas att det blir bra surf imorgon istället grin.gif

• lundvall

Medlem
    21 juni, 2005 vid 20:27

Sattsar på Fiskebäck runt 16-17 tiden! Vi ses surfers!

• mattap

Medlem
    22 juni, 2005 vid 07:09

Ja just det, vart åker Göteborgarna idag???
    smile.giftjihooo, bilen är lastad! AS mycket att göra på jobbet men i eftermiddag/kväll ska jag ut! Är det fiskebäck som gäller på väst? Finns det några hyfsade vågor å ramper nånstans i närheten?

• jeppo_f

Medlem
    22 juni, 2005 vid 07:15

Snackade precis med min brorsa, han är i Björlanda och hade riggat 5.0, det blåste tydligen skitbra. Det var mer folk där som höll på att rigga (20 minuter sen).

Själv måste jag nog stanna på jobbet hela dan idag. Suger fett… Hela konceptet med deadlines kan dra åt helvete!

/jeppo

• adde

Medlem
    22 juni, 2005 vid 07:18

Jag siktar på Björlanda vid 16-tiden

/adde

• niklas_s

Medlem
    22 juni, 2005 vid 07:18

beeeerlanda all in. vi e där vid halv 12 eller nått

• surferboy_criss

Medlem
    22 juni, 2005 vid 07:22

Beerland såklart , kommer efter jobbet. ALohaaa

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juni, 2005 vid 09:00

ja, fasta tider suger. Tur att det är just idag enda fasta tiden på veckan är… BLÄ! Får bli Mjörn, hoppas vinden räcker i afton (med lagen om allts jävlighet lär det inte fungera…).

• surfjohan

Medlem
    22 juni, 2005 vid 09:04

Tollenäs så klart! Its da shit! Kommer bli fedt!

/Johan

• hakuna

Medlem
    22 juni, 2005 vid 09:09

Jag kör också Bappelviken, hoppas komma iväg 14 från Särö.
    Här kokar havet nu och solen stråååålar! Tjaalalalalaaa!

/Niclas

• dixon

Medlem
    22 juni, 2005 vid 10:50

Beror lite på när jag kommer loss från jobbet, fiskebäck går snabbt att ta sig till men beerlanda är la bättre. Apelviken i morgon förmiddag?

• hakuna

Medlem
    22 juni, 2005 vid 11:01

Naj, det skall inte fortsätta så länge enligt både DMI och Foreca.
    Förresten skall jag testa Läjet, funkar det så är det ju mycket renare vågor där.

• mattap

Medlem
    22 juni, 2005 vid 12:46

fightats lite med mig själv här ang Björlanda VS Apelviken. Får bli Björlanda snart, hoppas ingen ser mig när jag smyger ut från kontoret;)

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juni, 2005 vid 13:24

Funkar Askimsviken idag?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart åker göteborgarna imorgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.