Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vart drar alla imorgon?
-
Får bli ett par timmar Askim innan jobbet. Hoppas det vrider upp lite mer åt s-sv
/ Johan -
plockar ut lite flextid i eftermiddag och provar Lejet! Drar nog dit i 13-14 tiden!
/Mats
-
får hoppas det vrider upp lite, är enligt adde helplatt i lejet och olofsbo.. Observationerna i apel visar klart ostligt, till skillnad från onsala, som visar hyggligt sydligt..
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 augusti, 2005 vid 06:54Ola el Dompert sucker har nån av er lust å slå en pling om ni landar i vbg!?
Gött å veta om det är värt att offra 1h körning för att få surfa. -
När jag cyklade till jobbet ifrån lejjet i morse vid 6.30 var det lungt, platt och lite vågskalp längst in. Är det rak syd eller med dragning åt ost så måste man ut en bit för att vinden skall komma åt så kanske det blåste mer därute men annars såg det illa ut. Hoppas det kommer. Skall försöka sno åt mig några timmar efter lunch idag och kan inte åka till olofsbo.
-
Kontoret precis vid havet i Arendal och jag kan meddela att på förmiddagen var det lugnt här men nu blåser det MEGAPUNG !!
Frågan är Olofsbro eller Lejet?? Nån som har någon uppdaterad observation??
-
Yoo rapport från Varberg.
Just nu sitter ja på kontoret i hamnen o det blåser lite sydost. lugnt här inne men kollar man ut på havet ser det rejält ut. Återkommer efter lunch. ska ut o kolla. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 augusti, 2005 vid 10:24gött!
slå en pling, det hade vart bäst, hinner inte springa till datorn mera idag förs jag slutar0737 17 85 03
-
åker till Lejet om 10min! Ser det surt ut åker jag nog vidare till Olofsbo!
Slå gärna en pling eller skicka ett SMS
0709-249021
/Mats
Logga in för att svara.