Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vart drar Göteborgarna i morgon (Lördag)?
-
Vart drar Göteborgarna i morgon (Lördag)?
Publicerad av surfjohan på 11 augusti, 2006 vid 20:47Prognosen säger ostlig 8-12 på eftermiddagen. Är det gottskär som gäller, eller kanske olofsbo? Hur är det i gottskär? Är det långgrunt och platt? Nån annan spot som gäller? Viiiiind!
svenne svarade 18 år, 3 månader sedan 12 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Sillvik på N Hisingen kan vara ett alternativ.
Tjuvkil (på Marstrandsvägen) är bra om man bor ännu längre upp. -
Gottskär funkar fint. Relativt platt, men inte långgrunt. Enligt uppgift skall det vara lite vågor längre ut mot udden från Gottskär sett.
-
få se osäker prognås kollar när man vaknar.. men sillvik eller intaget på öckerö för min del!!
-
Jag tror på Gottskär fast jag aldrig kört där. Kollar in i morgon när kräftskivan släppt greppet.
-
Verkar ju ha ändrat sig sedan igår, nu ser det ut att blåsa mer + att det är mer norrut.
2. Nidingen-Måseskär:
Lördag förmiddag: Nordost, 7-11 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 40%
Lördag eftermiddag: Mellan nordost och ost, 9-13 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 90%
Lördag kväll: Ost, 9-13 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 90%Ingen som ska till sunningen? Det ska väl funka på ost?
-
Lite öppet o oklart vart folk åker på em verkar det som, för egen del skulle det vara kul med lite folk omkring sig, vill ha B&J – hittas det i 1:a hand på Öckerö, och i så fall seglar man Kalvsund eller Hjälvik (utsidan). Eller är Gottskär lika bra?
Hursomhelst någon som redan gjort sitt val för eftermiddagen och kommer att befinna sig plats? Sunningen är out of range.
//Fredrik
-
Ola, kan man få vägbeskrivning till sunningen? Ska du dit i em?
-
Oregistrerad
Gäst12 augusti, 2006 vid 12:20Någon ska vet hur getskär funkar på ost-nordost, verkar ju vara det som blir idag?
Markus -
Vart går man i vid Intaget/Långesand?
…nån som kört N-O där? -
trägårn hade vi tänkt men e ju tjugo där o skit, ska spana om vi hamnar på gästlistan ändå men annars får det väl bli ett kvalificerat bänksup
-
Svenne wrote:Promo lirar ikväll, ska nån dit?
ojojoj, bäästa skägget, klart stylepimpz vart tvugna att dra dit o representa!
Logga in för att svara.