Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart fan tog hösstormarna vägen?

• fiskmat

Medlem
    23 november, 2010 vid 16:13

Det är USA:s eller NWO eller OPEC:s fel, dom jävlarna släpper ut metallpartiklar i stratosfären för att minska växthuseffekten och det påverkar vädret så att det inte blåser längre. Mindre solinstrålning => mindre vind! Det har jag läst på internett!

• mx-iggesund

Medlem
    23 november, 2010 vid 16:19

Här blåser det iaf, men det beror på att norrmännen skjutit hål på stratosfären, så det bli ett väldans sug där.
    All varmluft far upp i hålet och det är därför det är så kallt nu.

Det här har jag gissat mig till.

• emil_h

Medlem
    23 november, 2010 vid 18:34

Nästa år kan omöjligt bli sämre än detta 🙁

• fiskmat

Medlem
    24 november, 2010 vid 09:12
    Emil_H;640406 wrote:
    Nästa år kan omöjligt bli sämre än detta 🙁

Det sa vi förra året med.

• stefan_gbg

Medlem
    24 november, 2010 vid 14:36

Snart ligger väl isen där igen, känns knappt som man kommit igång med denna säsongen.
    November skall ju vara 8 grader och mycket vind. Vi måste börja köra mer bil så det blir fart på klimatförändringen;-)

• surfmeister

Medlem
    24 november, 2010 vid 19:06
    Fiskmat;640446 wrote:
    Det sa vi förra året med.

och året innan det…….

• nachoman

Medlem
    25 november, 2010 vid 14:27

OK, året som helhet var ju kass men i oktober var det fanimej ovanligt mycket vind.
    Synd att revbenen brast så att man inte kunde köra sista stormarna bara.

• safesurfer

Medlem
    25 november, 2010 vid 15:09

Vintern 2007/2008 var ju riktigt bra den.

• dr-masse

Medlem
    25 november, 2010 vid 15:30

Ähhhhrrrrrmmm, host, host…..

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=70066&highlight=klagotr%E5den är ju tråden för sådant här.

För övrigt har jag bjudits på en riktig kanonsäsong 2010. Kan dock finnas ett visst samband med tre veckor Guincho i somras samt att jag plockade flera fin-fina dagar på mina lokala favvospots med en riktigt skön avslutning på Torö.

Och de som kört Gotland klagar inte ett endaste litet dugg, visst är det märkligt? 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart fan tog hösstormarna vägen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.