Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vart fan tog hösstormarna vägen?
-
Vart fan tog hösstormarna vägen?
Publicerad av jalla på 23 november, 2010 vid 14:10Dom varma alltså??
dr-masse svarade 13 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Det är USA:s eller NWO eller OPEC:s fel, dom jävlarna släpper ut metallpartiklar i stratosfären för att minska växthuseffekten och det påverkar vädret så att det inte blåser längre. Mindre solinstrålning => mindre vind! Det har jag läst på internett!
-
Här blåser det iaf, men det beror på att norrmännen skjutit hål på stratosfären, så det bli ett väldans sug där.
All varmluft far upp i hålet och det är därför det är så kallt nu.Det här har jag gissat mig till.
-
Emil_H;640406 wrote:Nästa år kan omöjligt bli sämre än detta 🙁
Det sa vi förra året med.
-
Snart ligger väl isen där igen, känns knappt som man kommit igång med denna säsongen.
November skall ju vara 8 grader och mycket vind. Vi måste börja köra mer bil så det blir fart på klimatförändringen;-) -
Fiskmat;640446 wrote:Det sa vi förra året med.
och året innan det…….
-
OK, året som helhet var ju kass men i oktober var det fanimej ovanligt mycket vind.
Synd att revbenen brast så att man inte kunde köra sista stormarna bara. -
Ähhhhrrrrrmmm, host, host…..
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=70066&highlight=klagotr%E5den är ju tråden för sådant här.
För övrigt har jag bjudits på en riktig kanonsäsong 2010. Kan dock finnas ett visst samband med tre veckor Guincho i somras samt att jag plockade flera fin-fina dagar på mina lokala favvospots med en riktigt skön avslutning på Torö.
Och de som kört Gotland klagar inte ett endaste litet dugg, visst är det märkligt? 😉
Logga in för att svara.