Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart hittar jag spots?

• Vart hittar jag spots?

Publicerad av junior på 27 april, 2005 vid 23:00

Hejsan!

Jag brukar kitesurfa på vänern men efter 1½ veckas vindtorka så orkar jag inte längre. Tänkte åka iväg en tripp på lördag men vet inte riktigt vart jag ska åka. Om man utgår ifrån Lidköping/Skara/Vara vart är det närmast att åka kitesurfing då? Apelviken eller vad är det som gäller? Tacksam för all info jag kan få!

stellan svarade 19 år, 12 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • mrmille

Medlem
    28 april, 2005 vid 08:14
  • junior

Medlem
    29 april, 2005 vid 03:17

Finns juh riktigt många spots där. Är väldigt dumt att det inte finns någon specifik karta för varje spot? Inte vad jag kan hitta iaf… Åsa verkar vara det som ligger närmast, men hur är det anpassat till kiteåkning? Någon som har något konkret tips om vart det är bra förhållande på lördag?

• stellan

Medlem
    29 april, 2005 vid 06:35

Bra början på spotsamling men mycket svår då man inte har någon överblick var spoten ligger på karta tex. En grov karta skulle vara pricken över i

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart hittar jag spots?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.