Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart i göteborg imorrgon torsdag

  • krullo

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 21:31

    Jag planerar att köra ett morgonpass i Fiskebäck imorgon. Siktar på att vara på riggdäcket senast 8.30. Kul om fler kommer dit tidigt.

  • johnjrambo

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 22:07

    Beerlanda imorgon, for sure, kommer bli fett!!!

  • tdk

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 03:33

    @jOHNjRAMBO 393013 wrote:

    Beerlanda imorgon, for sure, kommer bli fett!!!

    For sure!

  • Knatte

    Gäst
    28 juni, 2007 vid 05:23

    @Oregistrerad 392973 wrote:

    Hur funkar Björlanda imorn, gör man bort sig helt om man åker dit på dessa vindar?

    Man gör aldrig bort sig, om man väljer Björlanda 😀 😉 :laugh:

  • basse

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 05:37

    @jOHNjRAMBO 393013 wrote:

    Beerlanda imorgon, for sure, kommer bli fett!!!

    Vad fan rambo…. har du slutat segla vågor eller? Du är bättre på vågor än freeestyle så lägg ner det nu och häng med ner till Varberg. Jag gillar din röda hjälm. 😀

    Nej… det blir väl Varberg från lunch…. vet inte vilken vik bara… troligtvis den som har bäst vinkel.

    Ha en bra dag!

  • johnjrambo

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 06:06

    Fan jag vet det va ett tag sedan man var i vågorna thats for sure o man e ju inte lite sugen igentligen..men orkar inte åka ner till varberg efter 16, jobbade kväll igår till 24, somnade 01(bytt till dag tid idag07-16)) gick upp 05.30 för att med spänning packa min nya surfmobil med grejerna, o jivvlar va glatt överaskad man blev, efter lite meck fick jag in 2 brädor, 2 master, 1 bom o 2 segel + min grymt tuffa röda surflåda, dessutom finns de nog lite plats för ett par segel o en mast till..till o med en bom till, vi snackar MB A-190:wink: ..dessutom e min hjälm VIT numera:cool2: Kom till beerlanda istället GANDi!

    KÖR HÅRT!

  • basse

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 06:33

    En riktig moderatbil alltså…. Gud vet att jag haft en själv…. ha!
    Gott att allt passade!

  • kelso

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 07:42

    @Hak 392991 wrote:

    Va? e du hemma nu Kelso? Vi måste köra imorgon!

    Yep, I´m back! Idag eftermiddag… 15.30-16 tiden typ. Shitbay äger!

  • hakman

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 09:17

    Jevlar va vi ska köra idag! Först från 13-16 och sedan från 18-?.
    Hur länge kör du Kelso. Det ser ut att va förutsätningar för hela kvällen!

  • hellgren

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 12:13

    Jag kommer till B-landa vid 18:30, spara lite vind till mig! Fan mitt 4.7 e lite trasigt.. Men 5.7 så flyger väl armarna av?

  • jeppo_f

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 12:29

    @hellgren 393130 wrote:

    Jag kommer till B-landa vid 18:30, spara lite vind till mig! Fan mitt 4.7 e lite trasigt.. Men 5.7 så flyger väl armarna av?

    Jag har ett 4.7 till salu, Goya Wave 06:a i ruskigt bra skick. Inget som kan vara av intresse?

    Jag drar till Varberg idag, men skulle väl kunna dumpa ett segel på vägen.

    /jeppo

  • kelso

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 12:47

    @Hak 393088 wrote:

    Jevlar va vi ska köra idag! Först från 13-16 och sedan från 18-?.
    Hur länge kör du Kelso. Det ser ut att va förutsätningar för hela kvällen!

    Jag kommer nog köra ett megapass. Måste iväg på fest sen i Vasastan:) Så du kör två! Imorn förmidda kommer jag köra igen.

  • hellgren

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 13:45

    Tejpar nog 4.7 så länge.. Det håller säkert en liten stund.. Så får jag laga det sen istället.

    Av ren nyfikenhet, vad ska du ha för 4.7:an?

  • memark

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 14:37

    Körde några fina timmar i Fb mitt på dagen. 5,5 var alldeles lagom, men nu har det börjat blåsa upp ordentligt. Är upptagen resten av kvällen, men kör ev lite surf tidigt i morgon bitti om vinden är kvar då!

  • thoots

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 15:18

    Apropå segelval – Jag har 2 slalomsegel (5.8-6.8) till min gamla mistral energy 273 fortbräda, men skulle behöva ett mindre segel för dagar som denna. Förslag? Till salu? Funkar ett vågsegel tro? De är ju rätt mycket lättare att hantera när det brallar…

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart i göteborg imorrgon torsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.