Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vart i Stockholm till helgen??
-
Suck fuck!
Jag ger inte upp hoppet… i värsta(bästa) fall får jag testa mitt nya 7.5!
Fan farligt att börja ladda och sen rycks det undan…. men vad som helst kan ju hända… hoppas jag! -
Vart kör vi i Mälaren på SV? Dalarö är kanon annars på SV. Men har man stora prylar så är det ju lungt.
-
Så illa är det väl inte speciellt efter stiltjet som varit.
-
För en gångs skull är jag glad över en prognos med avtagande vind, jag ska nämligen ut till Lidingö på lördag i ett helt annat ärende, och då vill jag inte ha solsken och stark vind, utan mulet, inte alltför varmt och svag vind 😉
Det helt andra ärendet är…
…Lidingöloppet
-
Ja undrar vart det blir bäst nånstans på Söndag?? Enda dagen som jag kan tyvärr..
-
VSV på lördag, blir nog Farstanäs. VNV på söndag kan bli Ravinvägen i Saltis (Erstaviken). Klas
-
För min del blir det nog Karlsudd på lördag och Trälhavet på söndag. Men om prognosen skrivs ned ännu mer drar jag till västkusten.
-
//TOMMY//
Gäst25 september, 2008 vid 20:25Nachoman;502620 wrote:För min del blir det nog Karlsudd på lördag och Trälhavet på söndag. Men om prognosen skrivs ned ännu mer drar jag till västkusten.Trälhavet lör, Trälhavet sön, no problemo blir finemango……:smile:
-
Höstsurfbild från Brevik sent i oktober förra året. Bra ställe för övrigt!
-
Tänker bada på Trälhavet på lördag så länge jag orkar + på söndag eftermiddag.
Logga in för att svara.