Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart i Stockholm till helgen??

• schnitzler

Medlem
    29 september, 2008 vid 10:06
    Andreas T;503471 wrote:
    Var det du som körde vid Bergendal mitt på dagen? Jag var ute där med formulan mellan 17 och 18 (fint i solnedgången, men inte mycket vind kvar). Det kom fram flera personer och snackade och de sa att de sett någon köra där vid 13-tiden, och de undrade om det var jag som var ute då också. “då blåste det rejält”, sa de. 🙂

Bergendal var ett för mig nytt ställe att starta ifrån. Parkerade i kröken på Borgvägen och klev i precis intill bryggan. Fina gräsytor att rigga på och tillräcklig strandsnutt att kliva i ifrån. Det var det hittills bästa stället jag kört från på Edsviken, och VNV var rätt vindriktning. Visst var det byigt och så här också, men klart bättre än när jag klivit i vid Sätra äng tidigare, och lättare att komma ut än om man startar från Fasanviken vid VNV.

aaa det måste vart jag=) men jag klev faktiskt i vid fasanviken och jag hade inga problem alls att komma ut…edsviken man leverare hyffsat bra, det kan bli riktigt bra tryck längs med falkberget=)

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart i Stockholm till helgen??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.