Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Vart i världen kitea 6-8 månader ?

• Vart i världen kitea 6-8 månader ?

Publicerad av viktor-gbg på 11 februari, 2009 vid 17:46

Hej ,
    Nästa år tänkte jag dra ut på en längre tripp någonstans i världen för att kitea.
    Kollat omkring på nätet men hittar inte riktigt nått som passar mig.
    Skulle vara glad om ni skriver här va ni tycker är ett bra resemål för en så lång vistelse.
    Söker efter en kiteort där det ska finnas iallafall OK nattliv och blåsa på konstant under några månader. Kan vara varsomhelst i världen bara det inte är oroliga områden där kriminaliteten är hög eller finns större risker för terrorattacker. Typ fillippinerna finns de extremist grupper som inte gillar västlänningar så boracay är väl inget alternativ.
    Kollat lite på fuerteventura . Någon som vet om det är dyrt att leva där ? Finns det något nattliv nära kiteorterna ? Thailand finns det någon bra kiteort där me säker vind ? Hur är kap verde?

Många frågor på samma gång här känner jag, har ni nån erfarenhet av dessa ställerna eller tips så tveka inte , skriv =)
    peace

eddie svarade 15 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jonty

Medlem
    12 februari, 2009 vid 22:56

köp en folkabuss, inred och res australien runt, många sköna stränder och ställen där =b

• smaskens

Medlem
    13 februari, 2009 vid 14:14

Australien vill jag åka till.
    Öl, Varmt, västerländskt, barBQ, lösaktiga fruntimmer….

• kirre

Medlem
    14 februari, 2009 vid 09:04

Hyr en lägenhet och en bil i Hurghada, sen har du ett tiotal spots inom 10- 30 min.

Boende och bil bör landa runt 500 Euro per månad, käk allt emellan 100-400 Euro per månad, Party= 1-3 Euro per öl.

Är du instruktör finns det goda möjligheter att dryga ut reskassan som frilansande instruktör.

Kanske skulle vara något??

Kirre

• eddie

Medlem
    22 februari, 2009 vid 03:50

Hurughada i 6-8 månader… Hmmm. Låt mig fundera

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Vart i världen kitea 6-8 månader ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.