Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vart kan man hitta hyr lägenheter i MAUI för 1 år?

• Vart kan man hitta hyr lägenheter i MAUI för 1 år?

Publicerad av anonym-anvandare på 12 november, 2003 vid 14:29

Vi är ett par som skall åka till maui 1 år. Jag har tittat runt lite men endast hittat hotell. Det är lite för dyrt. Så jag skulle vilja hitta en vanlig hyr lägenhet, för ett rimligt pris.
    Är det någon som vet hur eller vart man kan få reda på vad som finns där nere??

moscapoint svarade 21 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • moscapoint

Medlem
    12 november, 2003 vid 14:44

ringa på annonser och kolla när ni väl är där. Bo på ngt junkställe (Jerome’s/Marks/Banana/Rainbow) under tiden ni letar. Har för mig det fanns en gratistidning som hette Maui Bulletin som hade radannonser med hyr 2:a hand – fanns ett tag på nätet.

• maui-mange

Medlem
    13 november, 2003 vid 11:34

Här är alla annonser från Mauis lokala tidning Maui News.
    http://www.maui.net/~mauinews/framclas.htm

Mahalo
    Magnus

• moscapoint

Medlem
    14 november, 2003 vid 09:07

Tycker man kan få rätt bra priser upcountry, Kula, Pukalani, Makewao osv. Dessutom får man lite miljöombyte med – Haiku ser inbjudande ut till en början för det är så regnskogsgrönt – men blir ju extremt fuktigt.

Wailuku är ett annat lågprisområde.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vart kan man hitta hyr lägenheter i MAUI för 1 år?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.