Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vart kan man resa för att surfa och sola o bada

• Vart kan man resa för att surfa och sola o bada

Publicerad av jana på 17 september, 2009 vid 12:30

Jag skulle bli väldigt glad över tips på vart man kan åka för att sola och bada och samtidigt kunna surfa. Jag är helt ny på området och min karl tycker om att surfa, gör det inte så ofta men nån vecka under sommaren i Sverige.

Tanken är att åka före jul, efter nyår eller runt vecka 9 och vara borta 2veckor. Var kan man surfa? Var kan man vända sig för att få hjälp och tips på resor?

Hoppas på många tips så vår resa blir av:smile:

connes svarade 15 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • connes

Medlem
    17 september, 2009 vid 21:51

Hej. Även jag funderar på bra resmål till jultiden. Har inte surfat utomlands tidigare så har inga tips att komma med men bläddra runt bland trådarna som finns på forumet och kolla denna sida.
    Lycka till och hojta till om du hittar en pärla.
    http://www.boardseekermag.com/travel_features/travel-features.html

Kom på att jag var i Hughada för några år sedan, där var det full rulle på vattnet. Så surfmässigt är det säkerligen OK, sol och bad vänligt är det verkligen. Men där slutar tyvärr det roliga också. Sök lite på nätet så hittar du säkert surfcenter på en mängd platser som även är bra som sol och bad resmål.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vart kan man resa för att surfa och sola o bada

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.