Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart köper man billiga fenor?

• Vart köper man billiga fenor?

Publicerad av mattap på 23 februari, 2005 vid 08:27

Tjenare! Fenorna kostar ju flis! Vart köper ni era fenor billigast? Tuttle och PB är jag intresserad av! Är det tyska handlare som gäller här åxå?

/Mats

endy svarade 20 år sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • endy

Medlem
    23 februari, 2005 vid 09:09

Pro-limits fenor ser riktigt bra ut för 2005 tycker jag, de ligger runt 5-600 vilket är en rimlig nivå för fenor.
    Du hittar dem bla hos Surfbutiken.nu
    Har själv beställt ett gäng!

• xavier

Medlem
    23 februari, 2005 vid 10:41

där fanns inga gräsfenor till freestyle vad jag kunde se, någon som har tips om var man köper billiga/bra sådana på nätet?

Pro Limit Freestyle fenan såg bra ut annars.

/P

• mattap

Medlem
    23 februari, 2005 vid 15:06

…och inga tuttlebox fenor frown.gif

• jakob_s

Medlem
    23 februari, 2005 vid 17:41

Tekknosport Xess G10 30 cm har du för 300kr (pb)
    [url=”http://www.vindsurfing.se.”]www.vindsurfing.se.[/url]
    Den billigaste fenan jag hittat..

• nordgren

Medlem
    23 februari, 2005 vid 18:00

Jag har själv en Xess 38cm, tyvärr kan jag inte rekomendera dem, de är väldigt tjocka vilket ger dålig fart i dem.
    Jag köpte en i somras för den var så billig men jag kommer att köpa ny i år. Det är väll tyvärr som allt annat, kvalite kostar.

• endy

Medlem
    24 februari, 2005 vid 07:06

Hör med Paddy på surfersworkshop.se de skaune folket brukar ju ha en del gräs, hmmm undrar om de röker det med wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart köper man billiga fenor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.