Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart köper man sele i Sthlm???

• anonym-anvandare

Medlem
    1 april, 2003 vid 20:51

nja….. mest vindsurfinggrejer du…..men om du kan hålla dig ett tag så kommer ingo få in en hel del dakine doningar.
    /fredrik a

• fable

Medlem
    1 april, 2003 vid 20:55

kommer ingo ha några bra priser då???

• anonym-anvandare

Medlem
    1 april, 2003 vid 21:05

you bet janette! näh…. det får du nog fråga honom om faktiskt, men det antar jag…

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2003 vid 14:07

Vet att Ingo får in juste grejor men jag kan faktiskt inte hålla mig. Måste ha NU!!!

//Surfchick

• nick

Medlem
    2 april, 2003 vid 14:43

Kolla på http://www.uniquestore.nu/kite.htm
    Han håller till i Saltsjö-boo o har selar för 500 kr. Vet dock ej ifall de är bra eller inte…
    /Nicke

• larry

Medlem
    3 april, 2003 vid 06:38

Skidsport i Bromma har selar.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2003 vid 10:30

Aaa, men som sagt, vindsurfingrejjer sisst jag kollade…
    /fredrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart köper man sele i Sthlm???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.