Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart köper man Tuttle fenor stl 30-38 bäst?

• stinger

Medlem
    22 april, 2004 vid 12:21

Bra fråga. Jag är ute efter samma storlekar men för Powerbox.

• brutus

Medlem
    22 april, 2004 vid 12:29

undrar oxå, alternativt skaffar jag en sicken däringa ”box förändrare”… vad heter såna/skaffas de lämpligast?

• brutus

Medlem
    22 april, 2004 vid 12:30

ah, fenadapter, 150 spänn på sp…
    men skulle hällre hitta tuttlefenor nånstans…

• windride

Medlem
    22 april, 2004 vid 13:12

Fenor i den storleken bör de välsorterade surfbutikerna ha.
    Kolla t.ex. [url=”http://www.vindsurfing.se.”]www.vindsurfing.se.[/url] De har fina fenor från Fin’s som kan fås med valfri box. Har de inte fenan i rätt storlek i nätbutiken så kan ni maila dem och fråga. Johan brukar kunna fixa det mesta smile.gif

• speedjanne

Medlem
    22 april, 2004 vid 13:26

Har forfarande mina Hypersonicfenor 34 och 44 till salu

Pris end 500 för bägge!

• fastlandsguten

Medlem
    22 april, 2004 vid 14:00

speedjanne, har du någon e-mail adress?

• speedjanne

Medlem
    22 april, 2004 vid 14:38
  • vinta_kestrel

Medlem
    22 april, 2004 vid 19:17

Johan på Surf Unique har fått klartecken att distribuera Curtis fina fenor i Sverige. http://www.vindsurfing.se

Passar perfekt på dina Starboards smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA