Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart kör ni i vår och sommar?

  • hakman

    Medlem
    13 januari, 2006 vid 13:52

    När blir Pozoresan Kelso?

  • kelso

    Medlem
    13 januari, 2006 vid 14:36

    Kommer dra ner i typ slutet av juni till mitten av augusti. Häng på. Kommer bli sjukt radikalt.

  • ola_p

    Medlem
    13 januari, 2006 vid 14:39

    Ähh… Marocko är det som gäller i sommar!
    Blir nog 1juni-1augusti eller nått sånt..

  • s

    Medlem
    13 januari, 2006 vid 15:40
    Ola_P wrote:
    Ähh… Marocko är det som gäller i sommar!
    Blir nog 1juni-1augusti eller nått sånt..

    Coolt! Det kommer du inte ångra! Marocko är träningsarenan som fostrat oss alla! :cool2:
    Jag har miljoner tips om Marocko om du önskar Ola!

    Jag och MC drar på lite längre äventyr – Oman! Dyrare än Marocko, både resa, bil och uppehälle – men lite större vågor och lite mer äventyr!
    Det kommer bli fett – HETT!!!! Medeltemperaturen där är typ 30 grader! Och i Muscat var det 55grader då några poolare till oss landade! Sommaren kallas “100 days of hell” av lokalbefolkningen 😀

    So long!

    /Staffan

  • ola_p

    Medlem
    13 januari, 2006 vid 16:23

    Grymt!
    Funderat lite på Oman också faktiskt, men det känns som ett lite större och dyrare projekt… Vad räknar ni med att det skall gå loss på, och hur bor ni?

  • hakman

    Medlem
    13 januari, 2006 vid 21:10
    Kelso wrote:
    Kommer dra ner i typ slutet av juni till mitten av augusti. Häng på. Kommer bli sjukt radikalt.

    Det ska jag ta och tänka på du. Jag får träna hårt i F-bay ett tag först; enligt Ians beskrivning av stället, verkar det som om det finns en hel del saker som behöver sättas innan man drar till ett sådant ställe. Det lär bli grymmt i vilket fall!

    Finns det plattvattenspot där eller är det bara feta vågor, över shorebreak på stenstrand som gäller? Hade varit gött att kunna variera lite om man ändå ska surfa 6 veckor non-stop.

  • kelso

    Medlem
    14 januari, 2006 vid 10:31

    I Pozo finns inte plattvatten men om man har bil kan man dra till Arinaga. Väldigt byigt men sjukt platt. Går även att kryssa dit som Nikke o Philip gjorde förra sommaren, men det är en bit. Jippen och vattenstarten bör man ha bra procent på innan man sticker dit. Förhållandena variera rätt mycket och för det mesta är det inte så svårseglat.

  • hakman

    Medlem
    14 januari, 2006 vid 17:47

    Det låter bra, och någon måste väl kunna köra bil där nere. Men hur är det egentligen med hajvarningen?

  • naish

    Medlem
    14 januari, 2006 vid 22:07

    Stylepimpz tackar för oss i Pozo nu. Ian, Nikke och jag var där från den 31é till den 14é och nu har vi gjort vårt där. Käkat vanilj och sockermunkar, dränkt oss med nutella, käkat så mycket Hambrugare så jag har kräkt och käkat koltabletter, solat sönder oss med Hawaii tropic så våran hud ser ut som en 60 årings. NÄ, nu får det vara nog! GREKLAND!!!!!!

  • niklas_s

    Medlem
    15 januari, 2006 vid 13:35

    hohoho. ja avkänner en viss oense bland stylepimperz. tror bara det finns en lösning asså. en karatefylla i äkta stylepimpzanda. boka in 21e i kalendern å stryk 22e me en gång

  • hakman

    Medlem
    15 januari, 2006 vid 15:50

    hehe. Ni e så störda va, välkommen hem gubbar.

  • getwet

    Medlem
    15 januari, 2006 vid 17:46
    TDK wrote:
    Akta dig för F-bay å Style-pimpz!! F-bäck suger purjo och Style- pimpz är ett gäng homos! 🙂 Nä! Beerlanda kommer att rocka även denna säsongen. Beerlanda locals ska bara på ett litet studiebesök i varmare vatten snart. MEN vi är hemma den 25e april! Och då är det fågelviken som gäller!!

    Jag har sökt i olika lexicon för att översätta det du skrivit, för det vore intressant att veta om du hittat några bra ställen……men tyvärr hittar jag ingen översättning så jag är fortfarande helt ovetande.:wink: :confused2:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart kör ni i vår och sommar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.