Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vart på västkusten imorrn?
-
Fan vad dåligt det var i Olofsbo. Är det alltid så kass? Bra drag i 4,7 men inga vågor. Var det rakt SO igår eller var det typ SSO? Det lilla jag filmade blev bara freeride, typ oanvändbart : ) Ligger det några stenar mitt i bukten i Olofsbo eller är det bara i norra delen, dem man ser? Det var ju någon som blev uppspolad på en feting sten men jag förstod aldrig var den låg. Kan ju vara intressant att veta.
UPPDATERADE KULINGVARNING.NU med nytt spot dock. Alltid kul att testa nya ställen.
Var ska man köra imorgon då?
-
Ja som sagt, det blev ingen revolutionerade upplevelse…..
Bra ladd av dig Gurra iaf, var inte så lätt med stöket och smiskande regn, var lätt 4,1 efter en stund
Igår var det SO, SSO är det mer onshore men hjälper knappt för vågorna och på OSO är det platt
Lyckades dock snabbt vattenstarta ur första shove-it spocken så det var värt det ändå 🙂Imorgon ser det fint ut för “secret” skicka ett pm om du är sugen 😉
-
Endy wrote:Ja som sagt, det blev ingen revolutionerade upplevelse…..
Bra ladd av dig Gurra iaf, var inte så lätt med stöket och smiskande regn, var lätt 4,1 efter en stund
Igår var det SO, SSO är det mer onshore men hjälper knappt för vågorna och på OSO är det platt
Lyckades dock snabbt vattenstarta ur första shove-it spocken så det var värt det ändå 🙂Imorgon ser det fint ut för “secret” skicka ett pm om du är sugen 😉
Evt. är jag i hstad i morgon, slår en signal i så fall!
-
Det verkar som om lördagen imorgon också lider av SSO – SO.
Tack för att ni rapporterade från Olofsbo. Misstänker att det inte blir bättre i Olofsbo än Lejet imorgon?
Någon som tror på något annat spot? Eller så får man vänta till söndag då det ser ut att bli mer sydligt.
/henrik
Logga in för att svara.