Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots vart ska jag ta vägen..?

• vart ska jag ta vägen..?

Publicerad av anonym-anvandare på 29 maj, 2005 vid 10:06

hej alla glada!
    jag tänkte lära mig kitea i sommar!! och i höst ska jag snåla ihop så mycket pengar jag kan för att sen åka någonstans och leva lyx =) vart ska jag åka?? jag vet inte hur mycket pengar jag kommer få ihop så har ni både billiga och dyra tips lyssnar (läser) jag gärna. det blir nog på våren jag tänkte åka då om det spelar roll. och det gör det klart..! tacksam för tips!

stebe svarade 19 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • gugge

Medlem
    6 juni, 2005 vid 22:20

Fråga på forumet istället!

• stebe

Medlem
    7 juni, 2005 vid 09:57

WA(västra australien) Dec-feb om du gillar 20-30knots havsbris nästan varje dag, konstant solsken, hundratals mil av sandstränder och runt 30graders värme.. gillar du inte det skall du verkligen inte åka dit.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots vart ska jag ta vägen..?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.