Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vart ska man handla ?
-
vart ska man handla ?
Publicerad av humbe på 21 augusti, 2003 vid 09:19Vilken postorder ska man handla på om man vill ha grejjorna riktigt snabbt…
HAr alltid kört sittsele men provade en midjesele igår
och det var en grymm skillnad så nu är det bara till att öppna plånboken och handla…Någon som har något förslag på en grymm sele ?
anonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Skidsport såg jag hade bra pris på NP wave auto, jag har en sådan, grym sele
-
testade den på surfers paradise satt grymmt…synd att dom har sån kass service…
-
på surf unique har jag alltid fått
grejorna kanonsnabbt. -
Jag rekommenderar ProLimit TeamWave. Extremt bra midjesele med snabbkoppling som fungerar. Hade en NP Automatic som gick sönder. Fick byta plastdelar hela tiden och fjädern i snabbkopplingen gick sönder.
/Peter
-
vet du vart man kan inhandla den….jag som hade tänkt köpa
NP selen..var det 2002 eller 2003 du hade? -
På min nya NP sele är snabbkopplingen ganska rejält omarbetad. Hade iofs inga problem innan heller, men det ser och känns stabilare.
Mycket nöjd med min nuvarande Wave Pro Auto (öh, tror jag den heter).
Annars är väl det viktigaste att hitta en som sitter riktigt bra, det var därför jag skaffade en ny då min gamla inte satt så bra som jag önskade. Försök verkligen att prova före köp, om det går. Utöver NP så verkar Pro-limit, Da Kine och WSH alla ha riktigt fina midjeselar, tycker jag.
Surfa På!
-
Hej…
Kan også kun anbefale Prolimit, har sejlet med dem de sidste 3 år uden problemer…
Har en Wave Team model til salg…
Str. XL.
Nypris i Danmark 1199,- sælges for kun 850,- DKR.Den er brugt 3 gange og er helt som ny, jeg skifter nu til North Sails istedet for pga. god aftale…
Aloha
Michael -
hade gärna köpt den men jag är en liten och ynklig människa
så jag ska nog ha storlek M…… -
Vi har teamwave 03 på surfcompaniet i storlek medium o small.
Pris 899:-
surfcompaniet.se
Logga in för att svara.