Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart ska man kitea imorgon tisdag i gbgområdet?

• Vart ska man kitea imorgon tisdag i gbgområdet?

Publicerad av surfdude27 på 13 oktober, 2008 vid 15:40

Tjena!

Jag är ny här och tänkte öppna min postkarriär med att fråga vart som är bra att köra imorgon i gbgtrakten. Är det möjligen vindriktning för Askim eller är jag ute och cycklar då? Vart ska ni köra som har tänkt att köra imorgon? 🙂 Kan nog ta mig till varberg åxå om det skulle behövas, allt för att kitea några timmar!

MVH

johnk svarade 16 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • nordstedt

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 16:55

Vi åker till ett hemligt ställe. Du kan åka med men då måste du ha ögonbindel hela tiden. Ta med mackor och kaffe så tar jag med lilla röda.

• johnk

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 17:30

Är det platt och långrunt? 🙂
    När åker ni?

• sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:30

@nordstedt 507880 wrote:

Vi åker till ett hemligt ställe. Du kan åka med men då måste du ha ögonbindel hela tiden. Ta med mackor och kaffe så tar jag med lilla röda.

Fyll inte upp Manetviken med spärrballonger nu.

• nordstedt

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:32

Blir inte manetviken, jag lovar.

• sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:35

Prima. Och nej – jag är inte bitter för att jag måste jobba imorgon…

• nordstedt

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:40

Tänkte precis på det…men är inte du lite förkyld? Tror det skulle göra dig gott att sjuka dig och komma ut o kötta imorgon, nu när du har ny pyjamas och allt 🙂

• sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 18:45

Haha, fresta inte ett svagt sinne. Jag har dessutom lite gamla synder att ombesörja på kvällen uppe på Campus. Det är därför prognosen för de kommande dagarna ser så djävulusiskt bra ut.

• wakenils

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 19:24

prognoserna ser bra ut men det blir ju fan bomkörning hela tiden, sourra, påminn mig om att jag aldrig mer ska till askim eller rågelund (verkar glömma det lite då o då) manetviken var ingen hit heller…

• sourra

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 19:32

Tror inget spot var nån höjdare i lördags efter kl två

• litease

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 20:02

När åker ni? Sugen som få men beslutsångest…

• johnk

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 22:37

@WakeNils 507922 wrote:

prognoserna ser bra ut men det blir ju fan bomkörning hela tiden, sourra, påminn mig om att jag aldrig mer ska till askim eller rågelund (verkar glömma det lite då o då) manetviken var ingen hit heller…

askim var ju ok tills du kom 🙂 då dog vinden direkt. jag var lätt överriggad på 12:an och ensam på vattnet dryga timmen tidigare. inte lätt att veta när vinden dippar (förutom att dmi visade det) men att det blir trångt efter kontorstid och sedan mörkt är lättare att förutspå. är det bättre i varberg?

• johnk

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 22:46

En Stefan ringde mig ikväll och letade skjuts till surfet (från gbg) imorgon, men hade inte tillgång till steffo. Han kan under förmiddagen. Här är hans nummer om nån ska ut:
    0703165966

• litease

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 06:50

Ingen tillgång till bil idag men vill gärna åka efter tolv idag! Någon som kan köra?

• Andy*

Gäst
    14 oktober, 2008 vid 08:29

Workin’ men hade gärna kommit iväg!

• litease

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 11:08

jag sticker nu för den som vill hänga med! Lyckades fixa bil! ring mig på 0761-876616 om ni vill med

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart ska man kitea imorgon tisdag i gbgområdet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.