-
Vart skall jag – kanarieöarna?
Har gått med på att åka till kanarieöarna med flickvännen över påsk. Vart bör jag åka om jag vill passa på att gå en tredagars surfkurs? (Lanzarote? Fuerteventura?)
/ Nicke
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Vart skall jag – kanarieöarna?
Har gått med på att åka till kanarieöarna med flickvännen över påsk. Vart bör jag åka om jag vill passa på att gå en tredagars surfkurs? (Lanzarote? Fuerteventura?)
/ Nicke
Lanzarote måste jag säga är ett riktigt höjdar ställe!
Det finns en skola som hämtar dig vid hotellet om du vill och sedan kör till Famara stranden där det alltid går riktigt fina vågor!
Instruktörerna har stenkoll på alla som deltar och kan ge personliga tips för att förbättra just din surfing!
Jag var där en vecka och stortrivdes verkligen!
Om man vill hålla till på famara är Lanzarote OK. Brytet är ingen höjdare men funkar bra för att lära sig. Annars tycker jag localsen på Lanzarote är helt väck i pallet. Dom surfar inte så mycket på playa del famara dock.
[url=”http://www.surfschoollanzarote.com.”]www.surfschoollanzarote.com.[/url] Jag skall dit den 10 April, vi kanske ses?
mackan
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Vart skall jag – kanarieöarna?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.