Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart skall man bo i Göteborg med omnejd

  • pure

    Medlem
    4 juni, 2007 vid 12:13
    Quote:
    Hör av dig en fin dag med V – NV så skall jag guida dig Pure!

    Tackar 🙂

    ska bli intressant o testa GBG. Det finns ju lite mer utbud av ställen på västkusten så det ska bli kul. Bor ju kvar i växjö på veckorna nu i ca två veckor men sen blir det semester och eftersom man då är ledig så kommer ju vinden auotmagiskt så då kan det ju blir lite surfsafari 🙂

  • danneman

    Medlem
    4 juni, 2007 vid 23:41

    Ja du hittar väl hem till mig där du köpte din bic 😉
    jag kan ju guida dig om du vill nästa gång det blåser! sen har vi ju Gwc`s Klubbstuga i fiskebäck som snart e klar om bara folk kunde palla sig dit och hjälpa till dvs.

  • pure

    Medlem
    5 juni, 2007 vid 08:03

    @DanneMan 388458 wrote:

    Ja du hittar väl hem till mig där du köpte din bic 😉
    jag kan ju guida dig om du vill nästa gång det blåser! sen har vi ju Gwc`s Klubbstuga i fiskebäck som snart e klar om bara folk kunde palla sig dit och hjälpa till dvs.

    hehe det låter fint…. Bicen är föresten fortfarande vid liv med ytterligare en ny ägare som lär sig vindsurfa 🙂

    Tänkte kolla ner till klubbstugan sen när jag flyttat ner helt om 2 veckor och se om det finns nått jag kan hjälpa till med. Är det mycket kvar att göra?

  • eckke

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 20:07

    Tänkte passa på o fråga lite “vindsurfing-off topic” ang. Onsala boende (att boende är mkt bra ur surfsynpunkt är jag övertygad om):

    Ni som bor på Onsala (andersbq, mes & kanske fler) och pendlar till jobb i stan

    Hur är trafiken/köerna ut o in från Onsala? Morgon? EM?

    Antar att ni jobbar inne i Gbg lr Kungsbacka kanske? …och dessutom skall lämna/hämta barn på dagis/skola?

    MVH
    Erik

  • danneman

    Medlem
    24 augusti, 2007 vid 13:40

    hänvisar till denna tråd

  • andersbq

    Medlem
    24 augusti, 2007 vid 18:33

    @Eckke 408074 wrote:

    Tänkte passa på o fråga lite “vindsurfing-off topic” ang. Onsala boende (att boende är mkt bra ur surfsynpunkt är jag övertygad om):

    Ni som bor på Onsala (andersbq, mes & kanske fler) och pendlar till jobb i stan

    Hur är trafiken/köerna ut o in från Onsala? Morgon? EM?

    Antar att ni jobbar inne i Gbg lr Kungsbacka kanske? …och dessutom skall lämna/hämta barn på dagis/skola?

    MVH
    Erik

    Man vänjer sig, men jag pendlar hellre en timme varje dag än att bo typ i Kungälv eller Stenungsund och då ha en timme till vågorna.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart skall man bo i Göteborg med omnejd

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.