Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vart skall man bo i Göteborg med omnejd
-
Vart skall man bo i Göteborg med omnejd
andersbq svarade 17 år, 2 månader sedan 19 Medlemmar · 36 Svar
-
Quote:Hör av dig en fin dag med V – NV så skall jag guida dig Pure!
Tackar 🙂
ska bli intressant o testa GBG. Det finns ju lite mer utbud av ställen på västkusten så det ska bli kul. Bor ju kvar i växjö på veckorna nu i ca två veckor men sen blir det semester och eftersom man då är ledig så kommer ju vinden auotmagiskt så då kan det ju blir lite surfsafari 🙂
-
Ja du hittar väl hem till mig där du köpte din bic 😉
jag kan ju guida dig om du vill nästa gång det blåser! sen har vi ju Gwc`s Klubbstuga i fiskebäck som snart e klar om bara folk kunde palla sig dit och hjälpa till dvs. -
@DanneMan 388458 wrote:
Ja du hittar väl hem till mig där du köpte din bic 😉
jag kan ju guida dig om du vill nästa gång det blåser! sen har vi ju Gwc`s Klubbstuga i fiskebäck som snart e klar om bara folk kunde palla sig dit och hjälpa till dvs.hehe det låter fint…. Bicen är föresten fortfarande vid liv med ytterligare en ny ägare som lär sig vindsurfa 🙂
Tänkte kolla ner till klubbstugan sen när jag flyttat ner helt om 2 veckor och se om det finns nått jag kan hjälpa till med. Är det mycket kvar att göra?
-
Tänkte passa på o fråga lite “vindsurfing-off topic” ang. Onsala boende (att boende är mkt bra ur surfsynpunkt är jag övertygad om):
Ni som bor på Onsala (andersbq, mes & kanske fler) och pendlar till jobb i stan
Hur är trafiken/köerna ut o in från Onsala? Morgon? EM?
Antar att ni jobbar inne i Gbg lr Kungsbacka kanske? …och dessutom skall lämna/hämta barn på dagis/skola?
MVH
Erik -
@Eckke 408074 wrote:
Tänkte passa på o fråga lite “vindsurfing-off topic” ang. Onsala boende (att boende är mkt bra ur surfsynpunkt är jag övertygad om):
Ni som bor på Onsala (andersbq, mes & kanske fler) och pendlar till jobb i stan
Hur är trafiken/köerna ut o in från Onsala? Morgon? EM?
Antar att ni jobbar inne i Gbg lr Kungsbacka kanske? …och dessutom skall lämna/hämta barn på dagis/skola?
MVH
ErikMan vänjer sig, men jag pendlar hellre en timme varje dag än att bo typ i Kungälv eller Stenungsund och då ha en timme till vågorna.
Logga in för att svara.