Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vart skall man bo i Stockholm med omnejd
-
Vart skall man bo i Stockholm med omnejd
Oregistrerade svarade 17 år, 11 månader sedan 14 Medlemmar · 35 Svar
-
@gurra1978 370778 wrote:
Ok surfslusken. Både du och jag vet att västkusten har bättre surf än Stockholm men det som förvånar mig är att du var nere vid Apelviken idag vid två tillfällen, men jag såg dig aldrig ute på vattnet. Då kan man ju lika gärna bo i Stockholm om man bara ska konfa, eller hur? 😉 😉 😀
/Gurra som körde 3 h 3.7 och 3 h 4.2 idag
Va faktiskt nere 3 ggr!!! O bra sugen, men de funkar inte o surfa me vantar för mej. Gjorde ett försök senast 15 jan, testade 3 olika vantar. Lyckades köra tre 20 min pass, varav en kvart bara var ett lidande me kramp. Samtidigt var en av Gbgarna ute UTAN vantar o tyckte de va helt ok!! Ingen rättvisa här i världen. Ja vette fan om de beror på, att ja förfrusit händerna ett anatal ggr när man va liten, dum(are) o åkte skidor eller för att man ruskat ”lite” för mkt tupp senaste åren?? (Internets fel)
-
Kollade på hemnet och det fanns två bostadsrätter i brunn – ingarö och en i charlottendal. Brunn ligger c:a 10 minuter från björkvik och charlottendal 20 min. Åk ut och reka lite så vet du ungerfär var du kan tänka dig att bo.
-
@surfslusken 370909 wrote:
O bra sugen, men de funkar inte o surfa me vantar för mej. Gjorde ett försök senast 15 jan, testade 3 olika vantar.
Testade du DaKine CWM? Har testat ”allt” före dem och inget annat har funkat. Om du testade dem som andre eller tredje par då underarmarna redan var paj kanske du skulle göra nytt försök.
På tal om var man skall bo i Stockholm alltså …
-
Är själv nyinflyttad till denna ”stor”?stad…. Körde bil ner till Torö idag…soligt o fint o kanske en si så där 5m/s. Det tog exakt 1 timma från Hammarby Sjöstad. Det får man väl ändå säga är helt ok. Jag kommer jobba vid KI och om jag får gissa så tror jag dagaran jag kommer ha i Torö kommer vara j-ligt begränsade. Siktar nog på Söder, Hammarby, Kungsholmen…man får helt enkelt lida pin med de höga hyrorna i denna stad.
-
Oregistrerade
Gäst26 mars, 2007 vid 11:05Bor själv i Stocksund med Näsby Park runt hörnet och inte så långt till Lidingö. Dessutom har man 10 min in till stan…
Logga in för att svara.