Senaste nytt Forums Vågsurfing vart surfar jag

• vart surfar jag

Publicerad av brucealmighty på 8 augusti, 2006 vid 19:49

Jag ska ner till skåne i höst, kring Åhus vet att det är bra vindsurfing där, men är det någon som vet om det finns några ställen där omkring som man kan vågsurfa????
    tacksam för svar, jag skall bo mest i karlshamn men kommer att jobba en del i Åhus

stoney77 svarade 18 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • stoney77

Medlem
    10 augusti, 2006 vid 16:58

Ta en dag och kör lite längs kusten när det blåser på +10 m/s så ser du var det funkar, kan väl så gott som säga att på rätt riktning fungerar det överallt (med varierande kvalitet) där det inte är smockfullt med sten precis där man vill surfa. Uppemot Åhus är det väl iofs mest sand.

• tuberider_

Medlem
    17 augusti, 2006 vid 03:32

Lilla Vik med omejd har vagor nar det blaser +10m/s

• stoney77

Medlem
    17 augusti, 2006 vid 16:23

Är det en lynchmob jag hör komma springande?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing vart surfar jag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.