Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vart till helgen?
-
Vart till helgen?
Publicerad av ubbe på 26 september, 2008 vid 08:51Aloha!
Ska man dra till Varberg i kväll för lite segling lördag/söndag eller ska man vara kvar i Bromma och chansa på Torö? Har viss beslutsångest.
Förslag mottages!!!
/honkenpoppo svarade 16 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Av väderprognosen igårkväll att dömma verkar stormens centrum träffa lite högre än stockholmsregionen, så att dra till varberg kanske inte är så lyckat?
-
alltid trevligt med lite plug n play segling i vbg men satsar nog på torö lördag em och väddö/åland söndag.
-
Verkar faktiskt bli bättre på östkusten för denna gången…..prognosen ändras dock dagligen och jag hoppas att det blir lite mer vind, framförallt då jag nyligen sålde min lättvindsvågis………
-
Spray;502742 wrote:Av väderprognosen igårkväll att dömma verkar stormens centrum träffa lite högre än stockholmsregionen, så att dra till varberg kanske inte är så lyckat?
Hmm storm, helt seriöst. . Jag hörde upp till 16 ms , men precis som du säger norr om stockholm. Vart har du för källa? Nyfiken*
-
Honky-tonk-machine! Håller med Petter – Torö imorron em och hoppas på väddö söndag. Västkusten blir säkert bättre på rätt ställen, men det är ju en bit att åka.
Logga in för att svara.