Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart tog de vägen??

• Vart tog de vägen??

Posted by carrera on 1 juli, 2004 at 09:31

Då jag av bl.a familjära skäl varit borta från Windsurfingen ett par år 😉 så undrar jag nu vart har Surfklubbarna med anknytning till Vättern tagit vägen??
    Jag tänker i första hand på BABAR Surfclubb i Baskarp och Jönköpings windsurf klubb??? Existerar de längre eller är de nerlagda så att säga. Någon här på Forumet som är mer uppdaterad än jag???

spook replied 20 years, 5 months ago 4 Members · 5 Replies
  • 5 Replies
  • anonym-anvandare

Member
    5 juli, 2004 at 11:33

Tjena!

Kolla med den legendariske Ragge i jkpg

Mvh Peter

• carrera

Member
    5 juli, 2004 at 11:45

Är det Ragge´s windsurfing shop du tänker på? Den borde väl ändå inte finnas längre med tanke på all konkurans från butikerna längs kusterna!!!

• anonym-anvandare

Member
    5 juli, 2004 at 21:46

Ragges vindsurfing och enteprenad finns..
    har har grävt i vår trädgård med sin grävmaskin..
    Han har en sjyst flygplan eller vad man skall kalla de oxå

• electric

Member
    5 juli, 2004 at 22:07

Ragges surfshop är nedlagd sedan länge – men man är precis lika välkommen som förr att surfa där! Det är bara att åka in (i alla fall var det så förra sommaren). Det finns justa människor!

• spook

Member
    6 juli, 2004 at 04:31

Om klubbarna upphört helt eller ligger i “malpåse” vet jag inte, men de är inte aktiva längre.
    Judoklubben huserar numera i Jönköpings VSK:s lokaler och Babars klubbstuga står nog bara förfaller i Baskarp.
    Vi är ändå ett gäng på mellan 10-15 pers som ses när det blåser.

Claes

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart tog de vägen??

You must be logged in to create new discussions.