Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart tog Surfslusken vägen?

• Aquario

Medlem
    25 maj, 2016 vid 09:11

Spara ned och ladda upp den i den här tråden då, nu börjar man bli nyfiken. Cencuren har kanske blivit mer tolerant sedan den publicerades första gången?

• dr-masse

Medlem
    25 maj, 2016 vid 11:42

Jag tror att surfslusken har blivit norrman, bytt personlighet en smula och numera kallar sig tws… ?

• henryk

Medlem
    25 maj, 2016 vid 17:45

@G_L 739281 wrote:

Hur kan det komma sig att Surfsluskens censurerade bild kommer upp som en bumerang i den här tråden när man kollar via Tapatalk?

Inte sluskens bild utan den som jag la upp och sen självcensurerade, hrmm…
    (Sluskens bild var ju med handske på 🙂 … Lustigt nog ligger den kvar i tapatalk fast den är borttagen – appen verkar alltid visa den senaste bilden i tråden – så den försvinner när någon laddar upp rätt bild 🙂

• mag

Medlem
    25 maj, 2016 vid 18:26

@dr Masse 739295 wrote:

Jag tror att surfslusken har blivit norrman, bytt personlighet en smula och numera kallar sig tws… ?

Kan det verkligen vara ett så enkelt svar på gåtan! ?!

• frippe75

Medlem
    25 maj, 2016 vid 21:23

Rött?? Det ska vara blått!

• henryk

Medlem
    26 maj, 2016 vid 20:15

Exakt 🙂b35fcf259c70745ca9a8e18b4680bbe2.jpg

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart tog Surfslusken vägen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.