Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Väska köpes

• Väska köpes

Publicerad av bresky på 3 augusti, 2007 vid 21:37

Bag med plats till bräda 129*38, 2 kites och kanske lite annat skit. Hjul bör det finnas också. Helst i Skåne.

eddie svarade 17 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • sourra

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 00:26

Kolla in den här och se ifall du tycker den ligger rätt i pris. Dokumenterat är att den sväljer en bräda (133×40), två kites, sele, pump, hjälm och en bushman. Dessutom funkar den alldeles förträffligt att blåsa Star Alliance-bolag med via deras golfare-reser-gratis-med-sin-tunga-skit-medan-alla-andra-får-betala-dyrt-för-sina-fritidsintressen-policy.

• skotten

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 00:59

STOP.. Bresky, Blomvall has one, totally new cabrinha thingy.. he gets back in a few days.. dont buy anything until you speak to him.

• bresky

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 01:18

golffodralet ser ju nice ut, bra pris också.

skotten: jag ska inte iväg förän 1 september, så jag kan lungt vänta ett par dagar.

jag kollar gärna på beggade alternativ också.

• mjersen

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 06:29

kolla dormy ute på svågertortp. dom har en shyst väska som rymmer allt för 400:- med hjul.

• mjersen

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 06:33
  • eddie

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 06:48

Jag har en beggad som jag köpt på Dormy tidigare… jag tror jag gav 6-700. Du kan få den för 200, den är lite skrapad och så, kanske tom ngt litet hål.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Väska köpes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.