-
Västindien med UCPA
Jag funderar på att åka med tjejen till västindien med UCPA över jul/nyår,
Är det någon som har erfarenhet av det alternativ har tips på andra bra resmål?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Västindien med UCPA
Jag funderar på att åka med tjejen till västindien med UCPA över jul/nyår,
Är det någon som har erfarenhet av det alternativ har tips på andra bra resmål?
Jag har oxå tänkt att åka runt juletid. Hoppas att jag kan få fart på tråden 🙂
– UCPA har Les Saintes och Vauclin som resemål. Någon som har erfarenheter därifrån?
– Vad får man för utrustning hos UCPA?
– Är det bättre att bo på något annat ställe (dvs inte UCPA)?
Jag och en polare var iväg till St Francois april 2005… Vi gick nybörjar kurs i både vindsurf och surfing och det var hur bra som helst… det är väl lite knaggligt med engelskan men det funkar helt ok… bra mat, mycket inhemskt. inget att klaga på när det gäller boendet, man är ju inte där så mycket ändå.
Utrustningen var väl NP segel, brädor vette fan, och man kan välja ganska fritt vad jag minns.
men det var ju värt det tycker jag..
// Petter
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Västindien med UCPA
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.