Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Västkust vindsurfare?
-
Västkust vindsurfare?
Publicerad av tedan på 25 maj, 2000 vid 21:52Jag bara undrar om det finns några mer än jag och Micke som surfar på norra
västkusten(bovallstrand:bottnafjorden) på denna konferens?
Hade vart kul att veta..Mvh Tedan
macguyver svarade 21 år sedan 14 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
Om en vecka kommer iallafall jag att vara i Strömstad i 2 månader, det är inte så att ni kanske kommer dit under sommaren? Slå en pling isåfall…0708 785684
/Marcus -
Det är nog inte omöjligt att vi kommer upp och testar stället någon gång i
sommar… Har du någon ICQ?
Mitt är iaf 8166208Mvh Tedan
-
Kommer vara i Strömstad i sommar, det blir väl Saltö/Rossö som gäller efter vad jag har hört.
mvh Martin Adiels
-
Hallå!
Tänkte bara säga att Haby i Kungshamn inte alls var så pjåkigt i onsdag. Det var 2 meters brytande vågor och 4.0-4,5 segling. Kroppen är fortfarande slut. Vi höll på från 9 på morgon till 10 på kvällen. Vilken dag! Den skulle jag ha unnat fler…..
-
Jag och mina polare har precis börjat surfa utanför Kungshamn.
Är med i TVSK (Tullbodens vattensportklubb).
//Andy -
Jag surfar i Uddevalla tänkte komma ut till Bovall nu i sommar…
-
Nu var det ju 4år sedan denna tråd var uppe senast, men det skulle vara kula att få lite liv och rörelse här uppe i sommar!!
-
Är det folk kvar i Uddevalla och surfar?
Hur är det med Hamburgundsgänget? -
Knatte
Gäst3 mars, 2004 vid 16:13Snacka om att tiden går.. Jag minns tråden
-
I Ljungskile brukar vi iaf vara sisådär 3-5 st…(juldagen var det 5 st ute å körde..)
-
Galtö & Rossö inte helt fel på väst och syd-väst!
Ses där till sommaren.
/Galtö bo (sommarställe) -
Rossö har jag seglat endel, svänger av mot västra rossö och går i vid naturreservatet. Var går man i vid Galtö?
/adde (öh, sommarboende på starholmen)
Logga in för att svara.