• cambo

Medlem
    27 juli, 2003 vid 19:53

Jadu SMHI lovar fina vindar imorgon, eller redan ikväll/natt men nu är det faan inte mycket att hänga i granen.

• the_novice

Medlem
    27 juli, 2003 vid 21:06

Idag kan man väl inte klaga, det har ju varit SW ca 12m/s hela kvällen?
    Var själv ute och hade fullt drag i 5.3, från 7 tiden fram till ca halv tio då det började skymma…
    Hoppas det håller i sig tills imorgon också!

• cambo

Medlem
    27 juli, 2003 vid 21:14

Verkar som de har varit bättre neröver GBG, längre norrut på västkusten har de varit osurfbart idag

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juli, 2003 vid 23:46

Cambo vart kör du?

• lars_k

Medlem
    28 juli, 2003 vid 06:08

Novisen! Var du i apelviken eller? Jag körde 3.5 timmar i Lejet igår kväll. Bra tryck i 5.3:an men vågorna var rätt lama. Dög dock till lite hopp och backsideridning, blev dock bättre och bättre under kvällen.
    Hur var vågorna i apelviken, ni som var där?

• the_novice

Medlem
    28 juli, 2003 vid 06:24

Jag var i Askim vilket räcker för mig, det blir lite vågor att hoppa på vid vindar kring SW. Har inte vågat mig ner till Apelviken än men är sugen på att prova, var ligger förresten Lejet?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juli, 2003 vid 06:28

Kommer man fram till Askimsviken?? Brukar vara stängt under sommaren!!

• lars_k

Medlem
    28 juli, 2003 vid 06:32

Aha! Lejet är lite slang för Träslövsläge. Istället för att köra ner till Apelviken i tar kör man söderut i rondellen. Sen höger vid skylt Träslövsläge ca 5 km söderut. Man kan säga nästa vik söder om apelviken. Bra vågor på SW, om det får bygga lite först dvs….

• the_novice

Medlem
    28 juli, 2003 vid 06:35

Om man ber snällt så kan man få komma in på campingen (funkar ibland) men man kommer inte ända fram till marholmen. Igår gick jag i vid båthamnen vilket inte är så kul men kryssar man sig bara ut lite så är det ju rätt bra ungefär vid kallbadet (vars parkering också har en stängd grind sist jag kollade).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.