Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Västkusten
-
Västkusten
Publicerad av norrman på 16 maj, 2008 vid 14:10Tja!
Ska bege mig till västkusten imån bitti! vad rekomenderas och var kommer
ni andra hålla hus för optimala kitesurfingen?BTW
ge gärna förslag på scysst uteställe då jag tänkt spendera natten där med! :laugh:
johnk svarade 16 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Det är Varberg. Jag testade Lanesund häromdagen, detta då det är långgrunt samt att vindarna var perfekta! Problemet är bondjävlarna runt om som glömt att rensa upp diverse vajrar, som smällde min Kite. Kommer man bara in på Lanesund så är det perfekt. Annars är det Stenungsund som gäller har jag hört! Sunningen skall också vara bra, om det kommer vindar =). Fler ställen känner jag tyvärr inte till då jag är nybörjare =).
-
det finns bara ett ställe the one and only läjet. jag e där tidigt som fan.
bara att slå en pling om du undrar något 0702045964.
varberg e även bra att festa i så du har allt här bara parkera bilen i apelviken och slagga där
ha det fint// Anders -
ohhh fyfan, olofströms ligan åker upp till varberg för att kanske surfa lite och sen se till att gonzo blir svinpackad
-
gonzo;465975 wrote:det finns bara ett ställe the one and only läjet. jag e där tidigt som fan.
bara att slå en pling om du undrar något 0702045964.
varberg e även bra att festa i så du har allt här bara parkera bilen i apelviken och slagga där
ha det fint// AndersKitesurfar du ofta eller? Du råkar inte känna till andra ställen lite norr om Varberg? Jag vill helst slippa köra bil så mycket :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
-
Om det är nån som ska iväg efter lunch och har plats i bilen, ring mig:
0704-908989
Logga in för att svara.