Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Västkusten i morgon lördag – var?

• Västkusten i morgon lördag – var?

Publicerad av robin på 9 januari, 2015 vid 07:36

Prognosen såg ut att leverera ett snyggt vindvrid perfekt för Åsa, men nu börjar den vackla. Enligt DMI verkar det blåsa bra från SV/ VSV hela eftermiddagen, även om windgurus 9km-prognos fortfarande hävdar att det kommer att vrida upp mot V/VNV vid tvåtiden.

Vart tusan ska man om man vill ha lite vinkel? Vart åker ni andra? Halmstadstrakten? Dalen? Åsa? Eller ska man nöja sig med Läjet?

pedersen svarade 10 år sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • pennywise

Medlem
    9 januari, 2015 vid 18:21

Dogge (Västra stranden i Halmstad)

• robin

Medlem
    9 januari, 2015 vid 18:28

Det lutar starkt åt Dogge för mig och Hakuna.

• k-caesar

Medlem
    9 januari, 2015 vid 21:04

Pga avfärd mot middag vid 15:00 från Åsa så får jag nog nöja mig med läjet…

Söndag ser ju spännande ut då lockar ju Stenudden!

Surfs Up!

• pedersen

Medlem
    15 januari, 2015 vid 19:38

Vad tror vi om Halmstad i morgon fredag? Ser ut att bli hårt på förmiddagen.

• pedersen

Medlem
    16 januari, 2015 vid 19:04

Hårdast på mycket länge. Överriggad på 3,7 i solsken 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Västkusten i morgon lördag – var?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.