Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Västkusten i morgon lördag – var?

• Västkusten i morgon lördag – var?

Publicerad av robin på 9 januari, 2015 vid 07:36

Prognosen såg ut att leverera ett snyggt vindvrid perfekt för Åsa, men nu börjar den vackla. Enligt DMI verkar det blåsa bra från SV/ VSV hela eftermiddagen, även om windgurus 9km-prognos fortfarande hävdar att det kommer att vrida upp mot V/VNV vid tvåtiden.

Vart tusan ska man om man vill ha lite vinkel? Vart åker ni andra? Halmstadstrakten? Dalen? Åsa? Eller ska man nöja sig med Läjet?

pedersen svarade 9 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • pennywise

Medlem
    9 januari, 2015 vid 18:21

Dogge (Västra stranden i Halmstad)

• robin

Medlem
    9 januari, 2015 vid 18:28

Det lutar starkt åt Dogge för mig och Hakuna.

• k-caesar

Medlem
    9 januari, 2015 vid 21:04

Pga avfärd mot middag vid 15:00 från Åsa så får jag nog nöja mig med läjet…

Söndag ser ju spännande ut då lockar ju Stenudden!

Surfs Up!

• pedersen

Medlem
    15 januari, 2015 vid 19:38

Vad tror vi om Halmstad i morgon fredag? Ser ut att bli hårt på förmiddagen.

• pedersen

Medlem
    16 januari, 2015 vid 19:04

Hårdast på mycket länge. Överriggad på 3,7 i solsken 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Västkusten i morgon lördag – var?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.